piątek, 9 września 2022

Ślubna kartka sztalugowa z ramką na fotografię - DT MARGARET

 Cześć Kochani :-)


Dzisiaj przychodzę do Was z propozycją inspiracyjną, przygotowaną do wrześniowej Margaretki. Z naszego kwiatuszka wybrałam trzy hasła, usytuowane w linii prostej: SERCE - KOLOR - CEKINY.

 Ponieważ lubię sobie trochę poeksperymentować, tym razem postanowiłam zrealizować dość nietypowy pomysł połączenia ślubnej kartki sztalugowej z mini ramką na zdjęcie Pary Młodej.
Konstrukcja takiej kartki pozwala na piękne wyeksponowanie dekoracji oraz elementów znajdujących się na ruchomej ściance frontowej, co w przypadku mojej dzisiejszej pracy jest sporym atutem.
W centralnej części karteczki umieściłam ramkę na fotografię ślubną. Za jej szybką, na ten moment, widoczna jest roztańczona Para Młoda, w otoczeniu różanych krzewów ale docelowo to miejsce jest przewidziane na zdjęcie Nowożeńców :-)
Do wykonania przestrzennej dekoracji wokół ramki, wykorzystałam nasze ażurowe tekturki jak również motywy serc i różowe kwiaty z kolekcji "Breeze of Dreams". Elementy te znajdują się na dodatkowych paskach z motywami uzupełniającymi kolekcję.
Wkleiłam również drobne listeczki - te z kolei, pochodzą z arkuszy do samodzielnego wycinania.
Piękna Para Młoda, zdobiąca okienko ramki, oraz kwadratowa grafika z motywem różanego serca, znajdująca się u podstawy kartki, to motywy wycięte z kolekcji "Romantic moments".
Jak widzicie, w dzisiejszej pracy połączyłam ze sobą nasze dwie, cudowne kolekcje, których motywy i kolorystyka idealnie się uzupełniają.
Kartka przeznaczona jest do indywidualnej personalizacji a pięknie zapakowana ma szansę stać się wyjątkową i bardzo wdzięczną pamiątką ślubną :-)

 










Do wykonania pracy użyłam:
- kolekcja papierów "Romantic moments"
- zestaw dodatków do kolekcji "Breeze of Dreams"
- tekturki - dekory zestaw 0014
- arkusz - listeczki do wycięcia


Kochani, mam nadzieję że mój dzisiejszy projekt zainspiruje Was do wykonania prac na nasze wrześniowe wyzwanie, do udziału w którym serdecznie Was zapraszam :-)

Dziękuję pięknie i życzę wszystkim miłego dnia,
Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz