niedziela, 14 sierpnia 2022

Skrzynia na Whisky w skórze z aligatora ;-)

 Hej Kochani :-)


Dzisiaj pokażę Wam jedną z takich prac, których tworzenie zawsze sprawia mi mnóstwo frajdy.
Projekt powstał dla mężczyzny świętującego 40 - te urodziny. Wykonałam go na specjalne zamówienie, jest bardzo personalny i z tzw przymrużeniem oka.



Zostałam poproszona o wykonanie ozdobnej skrzynki na Whisky, która powinna zawierać dekorację z mnóstwem charakterystycznych detali a przeważającym kolorem będzie połyskujące złoto.
I tak oto, wychodząc na przeciw oczekiwaniom we mnie pokładanym, wykonałam projekt, który dzisiaj Wam prezentuję.
Długo by pisać co i jak, z czego i dlaczego - niech to pozostanie tylko do wiadomości osób wtajemniczonych w to moje, bardzo nietypowe przedsięwzięcie. Ja powiem tylko tyle - bawiłam się wyśmienicie a praca nad projektem była fascynująca i dostarczyła mi sporo nowych doświadczeń :-)
Niektóre osoby z mojego otoczenia już wiedzą, że uwielbiam realizować wszystkie, nawet najdziwniejsze i najbardziej zaskakujące pomysły a każdy z nich to dla mnie zarówno nowe wyzwanie jak i dobry trening dla mojej kreatywności i sztuki wykorzystywania umiejętności zdobytych na przestrzeni kilkunastu lat.
W dekoracji zdobiącej skrzynkę nic nie znalazło się przypadkiem a zostało dokładnie zaplanowane omówione, uzgodnione i odpowiednio zinterpretowane.
Zatem zobaczcie, jak prezentuje się męski prezent na 40 urodziny, w którym podarowano luksusowy alkohol :-)











Projekt powstał przy użyciu moich ulubionych produktów mediowych marki CADENCE (na zdjęciu poniżej) - preparaty są dostępne w sklepie DREAMS,
oraz materiałów pochodzących ze sklepu ITD Collection. Wykorzystałam papier ryżowy z grafiką starej mapy, tekturkę - ramę retro i narożniki a także szablon - imitacja krokodylej/smoczej skóry, który sprawdził się tutaj wyśmienicie :-)



 Mam nadzieję że praca choć trochę przypadnie Wam do gustu. Możecie podzielić się swoimi opiniami w komentarzach, szczerze zachęcam i bardzo chętnie poczytam, co o niej sądzicie. 


Pozdrawiam i życzę pięknego tygodnia,
|Inka

2 komentarze:

  1. Woow... cudna, aż kipi męskim testosteronem. Dla prawdziwego człowieka biznesu. Niesamowita, nieziemska, idealna. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać że to prezent dla prawdziwego faceta i jeszcze wielbiciela luksusu. Super!. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń