czwartek, 19 maja 2022

Wyjątkowej Mamie - czekoladki na Dzień Matki

 Witajcie Kochani :-)

Już niedługo Dzień Matki. Czy szykujecie na ten wyjątkowy dzień coś na prawdę specjalnego? Jestem przekonana że tak, chociaż osobiście uważam, że każdy dzień powinien być tak samo uroczysty i tak samo pięknie przeżyty jak ten, w którym nasze serca i myśli wędrują w kierunku najdroższych nam osób na świecie - naszych ukochanych Mam.


 

 Dzisiaj chcę zaprezentować czekoladownik na bombonierkę Merci, jako słodki dodatek do prezentu - niespodzianki;-)

Zostałam poproszona o jego wykonanie, wzorując się na pracy własnego autorstwa, sprzed roku.
Projekt został utrzymany w ciepłych barwach czerwieni i brązu a jego głównym motywem jest duże serce - symbol czułej i nieustającej miłości rodzicielskiej - umieszczone w samym centrum i otoczone pięknymi, czerwonymi kwiatami.

Czy jest wystarczająco wymowne, by mogło zastąpić słowa? Myślę że tak, chociaż wnętrze czekoladownika wyposażyłam w dodatkową kieszeń na włożenie karnetu z życzeniami dla Mamy. 











 

Mam nadzieję że tak ozdobiony czekoladownik sprawi wiele radości obdarowanej nim osobie.

Wszystkim kochanym Mamom życzę samych miłych i wzruszających chwil w dniu ich święta - niech będzie ono tak wyjątkowe, jak wyjątkowa jest każda Mama dla swoich pociech :-)


Pracę zgłaszam na wyzwania:


 


 

Pozdrawiam Was gorąco,

Inka

1 komentarz: