sobota, 16 kwietnia 2022

Pamiątka komunijna dla dziewczynki - DT MARGARET

 

 Witajcie :-)


Dzisiaj prezentuję jedną z tych prac, których tworzenie zawsze sprawia mi mnóstwo radości.  Przygotowałam dziewczęcy komplet komunijny w tonacji kremowo - zielonej, z nutką perłowego blasku.

 

Zarówno pudełko jak i karteczkę zdobią papiery MARGARET z kolekcji "Romantic moments".
Tym razem, z całego zestawu, wybrałam dwa sąsiadujące ze sobą arkusze, których kolorystyka i wzory są bardzo spójne, delikatne, zwiewne.
 


 W dzisiejszym projekcie oczywiście nie mogło zabraknąć moich ulubionych detali czyli pobielanych tekturek, papierowych kwiatów i wiosennych listeczków.


 Listki pochodzą z arkusza z elementami do wycinania a ich zielona, soczysta barwa pięknie wpisuje się w klimat majowych uroczystości.


 Wdzięcznym dodatkiem jest także ażurowa serwetka, wycięta z wykrojnika.


 Z kolekcji "Romantic moments" użyłam arkuszy 307 i 308 natomiast ciemnozielony papier w kropeczki, podkreślający obwódki ramek pod tekturkami, wykonałam we własnym zakresie na potrzeby tego projektu, używając farb i szablonu.


 Okazjonalne tekturki, zdobiące zarówno karteczkę jak i pudełko, pochodzą ze sklepu Miszmasz Papierowy :-)


 

 


 



 Mam nadzieję że dzisiejszą pracą zainspiruję Was do tworzenia pamiątek komunijnych z papierów MARGARET :-) Osobiście uwielbiam wszystkie kolekcje tej marki, niemniej jednak "Romantic moments" jest wprost stworzona dla projektów komunijnych, ślubnych, chrzcielnych

 

Kartkę zgłaszam na wyzwania:






Pozdrawiam Was serdecznie,
Inka

2 komentarze: