piątek, 7 maja 2021

Kartka - DONICZKA

Witam Was, Kochani :-)

 

 Dzisiaj mój mały debiut jeśli chodzi o tę formę kartkową.
Nigdy wcześniej nie miałam okazji popełnić kartki w kształcie doniczki,
choć nie raz podziwiałam podobne prace u swoich Koleżanek Scraperek,

  Te małe dzieła sztuki na prawdę potrafią zachwycić i ująć za serce :-)
No i cóż, w końcu przyszła kolej na mnie - a wszystko dzięki majowemu
tematowi naszego wyzwaniowego kartkowania w Art-Piaskownica:-)

 

Ma bardzo wiele atutów - jej prosta konstrukcja pozwala na szybkie wykonanie, można włożyć ją do zwykłej, płaskiej koperty, posiada ruchomy karnet wsuwany do wnętrza, który z łatwością można wymienić na inny lub dodatkowo zbudować na nim kompozycję kwiatową, dzięki czemu praca nabierze przestrzenności :-)


Bazę doniczki wykonałam z papieru kraftowego, dzięki czemu ma bardziej naturalny,
surowy wygląd natomiast kompozycja kwiatowa to cudowne papiery od SCRAP 8.
Wstążki gnieciuszki pochodzą ze sklepu PAPER CARD :-)








 Moja dzisiejsza praca jest również jedną z inspiracji do kartkowego wyzwania w Art-Piaskownica, którego tematem jest KARTKA - DONICZKA.

Kto jest chętny zapraszam również na kurs w postaci liva - poprowadzi go Kasia - jedna z naszych utalentowanych Projektantek.
Wszelkie informacje na tema  kursu jak również wytyczne i zasady uczestnictwa w wyzwaniu znajdziecie na naszych stronach - blogu i w profilu FB.

Serdecznie zapraszamy do wspólnej zabawy :-)

 

Pozdrawiam milutko,

Inka

1 komentarz:

  1. Piękna ta karteczka Halinko. Kobieca i delikatna, cudna :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń