sobota, 21 grudnia 2019

Świąteczne przesłanie...


Witajcie Kochani :-)))

Dzisiaj nie napiszę tu zbyt wiele, bo wszystko co ważne i piękne, zostało uchwycone
 w obiektywie aparatu a następnie zamknięte w małym pudełku.


Jest to familijny prezent świąteczny, zawierający rodzinne fotografie,
przepiękną niespodziankę oraz poniższe przesłanie:


TO WŁAŚNIE TEGO WIECZORU

To właśnie tego wieczoru,
gdy mróz lśni, jak gwiazda
na dworze, przy stołach są
miejsca dla obcych, bo nikt
być samotny nie może.

To właśnie tego wieczoru,
gdy wiatr zimny śniegiem
dmucha, w serca złamane
i smutne po cichu
wstępuje otucha.

To właśnie tego wieczoru
zło ze wstydu umiera,
widząc, jak silna i
piękna jest Miłość,
gdy pięści rozwiera.

To właśnie tego wieczoru,
od bardzo wielu wieków,
pod dachem tkliwej kolędy
Bóg rodzi się w człowieku.

Emilia Waśniowska


*******

To właśnie tego wieczoru, mimo odległości dzielącej miejsca zamieszkania, 
wszyscy pragną być blisko siebie :-)))


Za sprawą tego projektu świąteczna bliskość jest niemal na wyciągnięcie dłoni:















 A teraz zdejmę wieczko i zaglądniemy do środka ;-)




    Pudełko w jednej chwili rozkłada się na boki!

 


 Jego wnętrze jest pełne miłości i magicznego klimatu. 
Miniaturowa choinka otoczona fotografiami Bliskich,
 to świąteczna niespodzianka dla Adresata mojej pracy,
 niosąca ze sobą piękne przesłanie.




















 I nadszedł czas na specjalną niespodziankę: w pudełeczku - prezenciku, 
stojącym obok choinki, sprytnie ukryłam włącznik.
 To może teraz zapalimy światełka na choince?



 Cyk ...... włączyłam iluminację!



 Dla lepszego efektu zgasiłam oświetlenie sufitowe.
Zobaczcie jaki uroczy, prawdziwie świąteczny klimacik
kryje w sobie tak niewielkie pudełeczko ;-)))





















Cyk .... światełka na choince gasną i zapala się lampa sufitowa :-)))



Pracę zgłaszam na wyzwania:


http://filigranki-pl.blogspot.com/2019/12/wyzwanie-53-swiatecznie-niekartkowo.html



https://craftymoly.blogspot.com/2019/12/wyzwanie-95-gdy-pierwsza-gwizdka.html


http://diytozts.blogspot.com/2020/01/inspiracje-motyw-kratka.html



Ze względu na prywatny charakter pracy, nie pokazałam tutaj wszystkich jej zakamarków ale mam nadzieję że uwierzycie mi na słowo ;-) Na wewnętrznych ściankach ex-boxa, umieściłam osiem fotografii rodzinnych plus przepiękny wiersz Emilii Waśniowskiej - tekst w całości na początku posta.

Kochani, rzadko to piszę, dzisiaj jednak przyznam się Wam w tajemnicy że efekt tej pracy po prostu mnie wzruszył. Pamięć o Bliskich wyrażona w tak wyjątkowy sposób jest bezcenna i chyba nie wymaga już specjalnego podsumowania.

Pomysłodawczynią projektu jest moja Koleżanka, której dziękuję z całego serca za tak niezwykłe wyzwanie!
To niewątpliwie piękna, rodzinna inicjatywa, jednocząca myśli i uczucia  - a dla mnie wspaniałe doświadczenie twórcze :-)))


Przeżywania tak wyjątkowych chwil, wspólnie z Bliskimi - tymi, którzy są obok i tymi, którzy - gdzieś daleko - życzę również Wam, Moi Mili.
Niech ten magiczny czas, jednoczy serca, myśli i emocje a lada chwila roztoczy swój czar również w Waszych domach i Rodzinach :-)))

Uściski dla Wszystkich,
Inka

20 komentarzy:

  1. Wspaniałe przesłanie i bajeczny klimat! Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny klimat , wyrażony w tak pięknej pracy , Radosnych Świąt dla ciebie i Twoich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł, urzekła mnie szczególnie choinka i oczywiście lampki na niej - niesamowity świąteczny klimat :) Całość ogromnie mi się podoba :)
    pozdrawiam przedświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca Halinko, osoba obdarowana na pewno będzie szczęśliwa. Życzę Tobie i Twoim bliskim radosnych świąt oraz błogosławieństwa Bożej Dzieciny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Praca magiczna, wyjątkowa :) Halinko zdrowych rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo Inko, Tobie również życzę dobrych, spokojnych, błogosławionych świąt Narodzenia Pańskiego. Boxik jest obłędny, zachwyciłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Halinko, piękny i pełen wzruszeń boxik.
    Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwyciła mnie idea tego boxa. Wzruszył mnie wiersz. I bardzo mi się podoba pomysł ze światełkami ba choince :)
    Życzę i Tobie wesołych Świąt! Niech będą tak magiczne jak ten box :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Napiszę króciutko, bardzo ciekawy pomysk i piękne wykonanie💚😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne życzenia świąteczne, gratuluję pomysłu i wykonania. Cuuudo w każdym detalu 😊 Bardzo dziękuję, że podzieliłaś się nim z nami w wyzwaniu Crafty Moly😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekny ExplodingBox, tyle detali i niespodzianek:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Halinko wyszło magicznie i cudownie ! Choinka z lampkami rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kompozycja, dziękuję za udział w wyzwaniu crafty moly

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny box, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Filigranek. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny świąteczny box,te ledy...po prostu super, aż nie wiem, co napisać. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega! Cudowna praca! A te światełka - biją wszystko na głowę! Dziękuję za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam gorąco Paulina DT DIY.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny box :) Dziękuje za udział w naszym wyzwaniu Papierowo :) Pozdrawiam DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń