sobota, 19 stycznia 2019

Kufer na ślubne pamiątki

Witajcie Kochani:-)))


Sezon ślubny 2019 otwieram taką oto romantyczną pracą. Jest to dość pokaźnej wielkości kufer, który ma za zadanie zgromadzić ślubne pamiątki Państwa Młodych.
Tak wyjątkowy dzień zasługuje na bardzo wyjątkową oprawę, o którą Nowożeńcy zadbali w każdym najmniejszym szczególe ale również zasługuje na piękne uwiecznienie najwspanialszych momentów z ceremonii zaślubin jak i z pięknego i pełnego wspaniałych emocji wesela.
I cóż można było wymyślić lepszego w kwestii gromadzenia i przechowywania pamiątek ślubnych - chyba taki romantyczny kufer jest najlepszym miejscem do tego celu :-)))

Na jego wykonanie potrzebowałam dość sporo czasu i przygotowania oraz zgromadzenia odpowiednich materiałów - i  przyznam nieskromnie, że efekt końcowy bardzo mi się podoba.
Wieko ozdobiłam ażurowym dekorem, zaprojektowanym i wyciętym specjalnie dla potrzeb tej pracy,
boki - to klasyczny decoupage.
Ale tego szczegółu, który dodaje projektowi najpiękniejszego uroku niestety obiektyw aparatu nie uchwyci w pożądany sposób - zrobiłam tu subtelne złocenia, które można podziwiać jedynie "na żywo.
Wnętrze skrzyni zdobi napis wykonany również w technice decu - zainspirowałam się ślubną dekoracją stołu i ścian, pięknie zaaranżowaną przez Państwa Młodych.
Chciałam uchwycić przewodnie i bardzo ważne szczegóły wystroju wnętrza, które moim zdaniem były kwint esencją  wizualnej oprawy sali weselnej :-)

Skrzynia była okazałych rozmiarów i powiem szczerze, że miałam spory problem, by ją dobrze sfotografować i uchwycić każdy detal tej pracy.

Zobaczcie, proszę, jak wyszło ;-)






















Kochani, moja praca inspiruje w dzisiejszym wyzwaniu na blogu Art-Piaskownicy, którego mam zaszczyt być gospodynią a jego tematem jest złoto i złocenia w technice Mixed media.

http://art-piaskownica.blogspot.com/2019/01/mixed-media-zoto-ale-i-zocenia-zote.html

Zapraszam Was bardzo serdecznie do licznego udziału i zaprezentowania swoich "złotych" pomysłów :-)))
Wszelkie informacje i wytyczne znajdziecie TUTAJ.

A ja posyłam mój kufer do wyzwania trwającego na blogu Zielone Koty: Maski i złoto


https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2019/01/wyzwanie-zoto-i-maski.html



I na tym dzisiaj zakończę swój wpis, żegnam się z Wami cieplutko i do zobaczenia niebawem :-)))

Uściski,
Inka

41 komentarzy:

  1. Niesamowita skrzynka! Piękne złocenia. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Małgosiu - dziękuję i pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
  2. Kuferek jest fantastyczny!!! Dekor na wieku jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Madziu że moja praca przypadła Ci do gustu - dziękuję i pozdrawiam serdecznie :-)))

      Usuń
  3. Wyjątkowy prezent na wyjątkową okazję. Przepiękna praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazja bardzo wyjątkowa - nie ulega wątpliwości - więc chciałam by prezent choć w niewielkim stopniu dorównał świetności całej weselnej oprawy :-)))
      Dziękuję Eunice i pozdrawiam milutko :-)))

      Usuń
  4. Przepiękny, bardzo romantyczny kuferek na ślubne pamiątki.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję Małgosiu, przyznam nieskromnie że i mnie się podoba :-)))
      Ściskam i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  5. Myślę, że pomimo trudności z fotografowaniem udało Ci się uchwycić jego piękno :) kilka dni temu też robiłam zdjęcia pudełku ze złotem i wiem, jakie to trudne - uchwycić to jak złoto się mieni ;)
    Dekor na wieczku kufra jest przecudny... :) Ma fantastyczne zawijaski.
    Podziwiam szczegółowe wykończenie; motyw po bokach skrzyneczki dobrałaś perfekcyjnie :)
    No i wspaniale, że jest też wykończenie w środku! :) :)
    Widać, że włożyłaś w ten kuferek mnóstwo pracy... ale było warto :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Justynko - fotografowanie prac zimową porą to dla mnie istny koszmar - widzę jak dużo uroku tracą z winy nieodpowiedniego doświetlenia lub prześwietlenia :-( No ale cóż zrobić - walczę jak tylko mogę by przekazać Wam stronę wizualną jak najbliżej realnie choć nie zawsze mi się to udaje ;-)
      Pracy nad skrzyneczką było sporo ale to dla mnie bardziej przyjemność niż praca - więc nie ma tematu - hi, hi :-)))
      Dziękuję za ciepłe i motywujące pochwały - pozdrawiam i moc uścisków przesyłam :-)))

      Usuń
  6. bardzo przydatny gadżet, w Twoim wykonaniu Halinko przeuroczy! Z pewnością młoda para znajdzie w swoim domku jakieś honorowe miejsce na to cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu i też mam nadzieję że kufer będzie dobrze i długo służył Małżonkom :-))) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Piękny duży projekt, fantastyczne detale :) bardzo mi sie podoba w takim wydaniu-skrzynka skąpana w złocie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło Aguś czytać taki piękny komentarz - dziękuję za komplementy i pozdrawiam cieplutko! :-)))

      Usuń
  8. piękna skrzynia , posłuży na długie lata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tak było Tereniu - niech służy jak najdłużej a Młoda Para zagląda do niego jak najczęściej i wspólnie wspomina ten wyjątkowy dzień :-))) Pozdrawiam gorąco i dziękuję za wizytę!

      Usuń
  9. Piękny projekt! Bardzo mi się podoba ten ażur na wieczku i ogólnie całość jest bardzo dopracowana, przemyślana. Domyślam się, że z fotografowaniem łatwo nie było (przy złoceniach mam to samo), a w rzeczywistości musi zapierać dech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Aniu - jak sfotografować to niesforne złoto - za nic nie chce się mienić w obiektywie aparatu - co za złośliwy kolor :-)))
      Dziękuję bardzo za przemiłą wizytę i przesyłam cieplutkie pozdrowienia :-)))

      Usuń
  10. Zachwycający kufer stworzyłaś, Halinko! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Danusiu - dziękuję z całego serca i ślę moc uścisków :-)))

      Usuń
  11. ŁAŁ!!! Cudo!!! Niesamowicie piękna skrzynia na skarby ślubne. Ogromnie mi się podoba!!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Moniczko - dziękuję pięknie za wspaniałą wizytę i pozdrawiam Cię serdecznie :-)))

      Usuń
  12. CUDNY!!!!CUDNY!!!!I jeszcze milion razy powtórzę się...CUDNY!!! Wygląda jak skrzynia królewska :)) Pięknie wszystko dopracowane i przemyślane!! Wyobrażam sobie jak w rzeczywistości pięknie mieni się złotem! Padłam z zachwytu :))). Uściski Inko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie trafiłaś w sedno, Justynko - taki był mój pierwotny zamysł - skrzynia jak za czasów Królowej Bony - tak to właśnie widziałam i dążyłam do uzyskania takiego efektu. To fajnie że choć po części widać tu wpływ zamkowej stylistyki w połączeniu ze złotymi dekorami :-))) Więc nie na darmo zadałam sobie trudu by zdobyć ten dekor na wieko - myślę że to właśnie on robi tu najlepszą robotę :-)))
      Dziękuję za Twoje ciepłe komplementy i przesyłam moc uścisków :-)))

      Usuń
  13. Och jaki zachwycający ten kuferek...i takie ma piękne kolory,jakby lekko postarzony, przyprószony "czasem" co nadaje mu pięknego klimatu...Świetny efekt stworzyłaś ! Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Gosiu, tak miało być - klimatycznie i romantycznie w królewskim wydaniu :-))) Pozdrawiam bardzo serdecznie!

      Usuń
  14. Wyszło cudnie! Przepiękny prezent i taki praktyczny bo to świetne miejsce na ślubne pamiątki. Zachwyca mnie kunsztownie zdobione wieko. Boki i wnętrze tworzą spójną całość. Halinko, stworzyłaś czarodziejską skrzynię!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Bożenko, dziękuję za Twoje ciepłe słowa, które motywują i dodają skrzydeł :-))) Pozdrawiam Cię bardzo gorąco z mroźnego Krakowa :-)))

      Usuń
  15. Że też za moich czasów gdy ślubowałam rękodzieło nie było jeszcze aż tak w modzie i nie miałam znajomych, którzy by mi takie śliczności zrobili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, nawet po latach, np. z okazji rocznicy ślubu można taką skrzynię wykonać i zgromadzić w niej pamiątki weselne - czemu nie. Uważam że jest to bardzo dobry pomysł - u mnie powstają rocznicowe prace w podobnym stylu. Gdybyś kiedyś zapragnęła mieć swój kufer pamiątkowy - zapraszam w każdej chwili :-))) Pozdrawiam cieplutko i moc uścisków przesyłam :-)))

      Usuń
  16. Rewelacja!!! Mam dwie takie skrzynie ktore czekaja na swoje 5 minut, u mnie pewnie nie bedzie złota ale moze dzieki Tobie Inko w koncu sie za nie zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, trzymam kciuki za powodzenie w realizacji zamierzenia - a może i złoto znajdzie tam swoje miejsce - polecam, bo efekt jest przepiękny :-)))
      Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko :-)))

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, ogromnie mi miło :-))) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  18. Halinko jest cudnie. Widać jaki ogrom pracy włożyłaś w tą skrzynkę ale w końcu ślubne pamiątki potrzebują pięknej oprawy Tobie się to udało. gratuluje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę Aniu z Twoich przemiłych komplementów - dziękuję za uznanie i również pozdrawiam gorąco :-)))

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Agnieszko - bardzo mi miło :-)))

      Usuń
  20. Trzymanie pamiątek w kufereczku to świetny pomysł a wykonaniem przeszłaś samą siebie, jest przepiękny. Niczym dla pary królewskiej na najcenniejsze skarby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serducha - taki efekt miałam nadzieję osiągnąć i nawet chyba nieźle mi to "poszło" :-))) Cieszę się że tak pozytywnie go oceniłaś :-))) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  21. Fantastyczna praca!!! I niech kto się sprzeciwi, że złoto nie może zachwycać:))

    OdpowiedzUsuń