sobota, 21 kwietnia 2018

We will rock you

Witajcie  Kochani,


dzisiaj będzie coś dla fanów mocnego brzmienia.
Moje dwie prace inspiracyjne powstały do nowego wyzwania w Art-Piaskownicy. Z cyklu Style na tapetę wzięłyśmy muzykę rockową - osobiście uwielbiam ten gatunek muzyczny na równi z pop-em.

Na pierwszym zdjęciu znalazł się notes wykonany dla nastolatka - z Jego ulubionym wykonawcą rockowym.  Ja też bardzo lubię słuchać utworów Freddie-go Mercury - to wspaniały wokalista o niezwykłej skali głosu, autor świetnych tekstów, charyzmatyczny i ekstrawagancki frontman brytyjskiej grupy Queen. Osobiście uważam że Freddie został obdarzony nie tylko talentem ale przede wszystkim wybitną i niepowtarzalną barwą głosu, dlatego nie bez powodu został wielokrotnie okrzyknięty tytułem jednego z najlepszych wokalistów  w historii muzyki rozrywkowej :-)))





 Moja druga inspiracja to urodzinowa kartka sztalugowa z młodym gitarzystą rockowym w roli głównej.

Gitary elektryczne to obowiązkowo instrumenty prowadzące, które w towarzystwie perkusji, klawiszy czy saksofonu tworzą niepowtarzalne brzenie muzyki rockowej :-)


Mam nadzieję że Was troszkę zachęciłam i zainspirowałam do wykonania prac w stylu ROCK

Serdecznie  zapraszam wszystkich do licznego udziału w naszym nowym wyzwaniu - temat jest bardzo  obszerny i kreatywny a po wytyczne i garść inspiracji od moich Koleżanek z DT odsyłam Was do Art-Piaskownicy


Miłego i słonecznego weekendu Wam życzę i zapraszam tu ponownie,
Inka.


18 komentarzy:

  1. Świetna , energetyczna i żwawa praca :) nie można się nudzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś - przyznam że całkiem fajnie robiło mi się te dwie prace dla nastolatków - jednak zdecydowanie bardziej wolę energetyczne i pełne kolorów od tych stonowanych:-)))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, to zdjęcie Freddiego jest już tak popularne że aż wydaje się trochę oklepane - ale ja je bardzo lubię bo oddaje osobowość i styl tego Artysty :-)))

      Usuń
  3. Świetne, pełne energii prace, Halinko.
    Też lubię Queen.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, fajnie że też słuchasz muzyki rockowej a Queen jest na prawdę super. Pozdrawiam i życzę pięknego tygodnia :-)))

      Usuń
  4. fantastyczne ! i notes, i kartka! podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Basiu :-)))Pozdrawiam wiosennie choć u nas właśnie przeszła potężna burza.

      Usuń
  5. Mój mąż uwielbia Queen. Tak długo "katował" mnie tą muzyką,że i ja ją polubiłam...dawno, dawno temu :) Myślę,że byłby zachwycony tym notesem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, z miłą chęcią wykonam taki również dla Twojego Męża :-)))))))

      Usuń
  6. To prawdziwe "mocne uderzenie". Znakomite prace Halinko, klimat wspaniały nie pozostawia wątpliwości o co chodzi :) Zdarzyło mi się kiedyś zrobić kartkę z perkusją, to było trudne wyzwanie. Świetnie sobie radzisz z kompozycją, podziwiam! Serdecznie przytulam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło Ewuniu - bardzo się ciesze że spodobały Ci się moje prace. Lubię projekty dla nastolatków, choć zawsze każdy jest dla mnie dużym wyzwaniem i nigdy do końca nie wiem, czy podołam i spełnię oczekiwania względem adresata. Ale jak dotąd wszystko się podobało więc (nieskromnie) chyba mogę sobie postawić malutką piątkę :-))) Uściski wiosenne!

      Usuń
  7. Muzyka rockowa to moje klimaty. Queen i Freddi Mercury nigdy się nie znudzą! Notesy są świetne!
    You are champion:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie - tak, to prawda - Ich muzyka jest ponadczasowa i wielopokoleniowa - nastolatkowie też ją uwielbiają. Pozdrawiam wiosennie :-)))

      Usuń
  8. Skromnie-nieskromnie, Twoje prace rockowe są na duże SZEŚĆ!
    Pozdrawiam wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Alinko, no może nie aż tak - najważniejsze że adresaci są zachwyceni - to i ja się bardzo, bardzo cieszę :-))) Uściski!

      Usuń
  9. bardzo energetyczne, świetne prace :)

    OdpowiedzUsuń