niedziela, 25 marca 2018

Stroik z wytłaczanki po jajkach - KURS

Witajcie Kochani,


Moja dzisiejsza propozycja to szybciutki i bardzo łatwy kurs na wykonanie wielkanocnego stroika przy użyciu sześciokomorowej wytłaczanki na jajka.




 ZAPRASZAM:


 Lista użytych materiałów:
- sześciokomorowa wytłaczanka na jaka,
- biała koronka bawełniana,
- pióra, sizal, małe styropianowe jajeczka, 
- papierowe kwiaty, malutkie kurczątka
- klej, nożyczki

Ponieważ kurs jest bardzo prosty, postanowiłam wykonać go wyłącznie w formie fotograficznej.
Poniżej zobaczycie poszczególne etapy powstawania pracy krok po kroku.
Zrobiłam dużo zbliżeń, by szczegółowo zobrazować każdy detal mojej pracy.
























Chciałam by ta praca była dla Was podpowiedzią do czego możecie użyć wytłaczanki na jajka. Zamiast wyrzucać, można je wykorzystać i zaszaleć kreatywnie przed Wielkanocą :-)))
Jeśli macie jakieś pytania odnośnie powstawania tej pracy - zostawcie je w komentarzu - z pewnością odpowiem na wszystkie :-)))
A jeśli pokusicie się o wykorzystanie wytłaczanek do swoich projektów - koniecznie pochwalcie się efektami prac również na blogu DIY Zrób to Sam - w tym miesiącu inspirujemy się właśnie wytłaczankami. Przy okazji możecie podglądnąć co jeszcze ciekawego można z nich wyczarować.
Zapraszam  TUTAJ

Pozdrawiam cieplutko, życzę dobrej twórczej zabawy,

Inka

19 komentarzy:

  1. Halinko, świetny pomysł na recykling wytłaczanki, Powstał cudowny i niebanalny stroik.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Małgosiu, zachęcam do wykonania podobnego :-))) Buziaki!

      Usuń
  2. Przepiękny stroiczek taki radosny, słoneczny :) Bardzo ładnie wyglada z tą koronką :) Dodaje mu elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Aguś, mam nadzieję że skorzystacie z tego pomysłu i też sobie wyczarujecie podobne stroiczki na święta :-)))

      Usuń
  3. Dekoracja jak marzenie! uwielbiam takie eko-robótki recyklingowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, sama wiesz że u mnie to już postępująca "recykloza" Kocham takie prace i cieszę się że i Wam się podobają :-))) Uściski!

      Usuń
  4. Pięknie i pomysłowo! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stroik prezentuje się wspaniale!
    Może uda mi się zachęcić moje dzieci do zmajstrowania podobnej dekoracji...
    Pozdrawiam cieplutko, Halinko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, będzie mi ogromnie miło jeśli pokusicie się o wykonanie dekoracji wg mojej podpowiedzi - zatem czekam na efekty Waszej pracy :-))) Uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  6. Właśnie czegoś takiego poszukiwałam. Spróbuję zrobić. Jak wyjdzie to się pochwalę:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że się zainspirowałaś, z niecierpliwością będę czekać na efekty :-))) Pozdrawiam i życzę miłej,kreatywnej zabawy :-)))

      Usuń
  7. prześliczny i bardzo wiosenny stroik:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu, polecam na Święta - fajnie się prezentuje na stole wielkanocnym :-)))

      Usuń
  8. Super stroik , fajny kursik z serii eco
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, kursik w tempie expresowym ale ta praca też nie wymaga wiele czasu na wykonanie :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. Ale swietny pomysł na wytlaczankę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, polecam i zachęcam do wykonania podobnej dekoracji :-)))

      Usuń
  10. Pomysłowo i pięknie ozdobiony pojemnik :-)

    OdpowiedzUsuń