sobota, 24 czerwca 2017

Romantycznie na ślub

Witajcie Kochani,



sezon ślubny w pełni, co rusz ktoś prosi mnie o przygotowanie czegoś oryginalnego na uczczenie tego wyjątkowego dnia. Bardzo lubię ślubne projekty, u mnie one zawsze są dość bogato  zdobione ponieważ takie życzenie mają zamawiający. Dzisiejszy komplecik przygotowałam w delikatnej biało, szaro-różowej kolorystyce. Mniejsze kwiaty przygotowałam własnoręcznie z foamiranu natomiast biała róża to gotowy element . Zarówno na kartce jak i pudełku została umieszczona bardzo delikatna koronka, elementy ramki z masy plastycznej, tekturki,kryształowe i ażurowe serduszka, perełki i papiery z dwóch kolekcji od dwóch różnych producentów : - szaro - biały to Stalowe Niebo z Magicznej Kartki a różowy pochodzi od Lemoncraft.











Moją dzisiejsza pracę posyłam na wyzwania:

- Klub Twórczych Mam - Wyzwanie Gościnnej Projektantki,

http://klub-tworczych-mam.blogspot.ie/2017/05/wyzwanie-goscinnej-projektantki.html

- Laserowe LOVE - Ten wyjątkowy dzień,

http://laserowelove.blogspot.com/2017/06/wyzwanie-6-wyjatkowo-bez-wyjatkow.html

- Scrapek - Bingo - moja linia: serce, tekturka, koronka


http://scrapek.blogspot.com/2017/06/wyzwanie-nr-59-bingo.html


Kochani, dzisiaj sobota więc króciutko i szybko - jest piękna pogoda, trzeba korzystać - życzę Wam pięknego weekendu i udanego wypoczynku.

Pa, do zobaczenia
Inka


34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję i zapraszam do mnie częściej :-)))

      Usuń
  2. śluby są takie romantyczne! Twój dzisiejszy projekt wspaniale oddaje ten wyjątkowy klimat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu, mam kilka zleceń ślubnych i każde w innym stylu - uwielbiam takie różnorodne prace, kocham robić karteczki i najchętniej oddałbym się w całości tylko pracy twórczej, :-)))

      Usuń
  3. Widzę, że zamówienia się mnożą i jesteś zapracowana🙂 To dobrze, niech się dobrze dzieje😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Holly, rzeczywiście ostatnio dużo dobrego się dzieje - super - ale za to mam mniej czasu by odwiedzać Wasze blogi, będę jakoś musiała to pomału nadrabiać, bo zaległości są już tak duże że trochę mi przykro z tego powodu.
      Dzięki za wizytę - widziałam że u ciebie ostatnio bardziej kulinarnie na blogu - Fajnie bo jest różnorodność i każdy znajdzie coś dla siebie. Buziaki :-)))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, Małgosiu, dziękuję ślicznie za sympatyczną wizytę :-)))

      Usuń
  5. Niezwykle gustowny, elegancki i romantyczny komplecik - jest prześliczny.
    Przejrzałam sobie też poprzedni wpis (trudno za Tobą Halinko nadążyć) i przyznaję, że jestem zaskoczona pomysłem. Scrapowy wisior jest niesamowity, cudnie się prezentuje. Gratuluję Ci pomysłu i wspaniałego występu.
    Miłej niedzieli kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu, tych ścinków już tyle zostaje że muszę je próbować zagospodarować dlatego ciągle myślę co i jak z nich zrobić - wisior to jedna z moich propozycji, ale podejrzewam że powstaną kolejne nietypowe pomysły. Dziękuję za sympatyczne odwiedzinki i również słonecznej niedzieli życzę Ci, Ewuniu:-)))

      Usuń
  6. I ja zachwycam się tymi karteczkami! Idealne na taką uroczystość. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję za piękne słowa, również pozdrawiam i życzę udanej niedzieli:-)))

      Usuń
  7. Śliczny komplet, cudne delikatne akcenty i wspaniała kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, przede wszystkim chciałam Cię serdecznie powitać wśród grona moich Obserwatorów - bardzo mi miło:-) Dziękuję za przesympatyczny komentarz i zapraszam do mnie ponownie:-)))

      Usuń
  8. Piękne kompozycje na Twoich kartkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko, bardzo się cieszę że komplecik przypadła Ci do gustu :-)))

      Usuń
  9. Nie wiem co prawda, co to jest foamiran, ale to nie przeszkadza mi zachwycać się Twoją pracą! Pięknie. :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wer, foamiran to delikatna pianka z której robię kwiaty do swoich kartek ;-))) Pozdrawiam słonecznie i cieplutko :-)

      Usuń
  10. Piękna, bardzo delikatna i gustowna kartka :-) Świetna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, bardzo się cieszę że do mnie zajrzałaś, dziękuję za sympatyczny komentarz, miło się czyta takie ciepłe słowa na temat swoich prac :-))) Serdecznie Cię pozdrawiam

      Usuń
  11. Kolejny śliczny projekt!
    Dzięki za udział w wyzwaniu GP w KTM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie, temat jest cudowny - kwiaty to najpiękniejszy element każdej kartki. Dziękuję serdecznie za sympatyczną wizytę :-)))

      Usuń
  12. Obie karteczki pięknie ozdobione ,jestem zachwycona zwiewnością i lekkością Twoich kwiatów .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko, bardzo się cieszę że spodobały Ci się moje kwiaty, robię je na różne sposoby i za każdym razem wychodzą dość ciekawie. Jestem wdzięczna za wizytę,miłe słowa i pozdrawiam cieplutko:-)

      Usuń
  13. Przepiękny komplecik :)
    Dziękuję za ponowny udział w moim wyzwaniu w KTM :)
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko, bardzo dziękuję - po raz drugi sprawiłaś mi radość swoją sympatyczną wizytą. Twój temat jest cudowny, myślę że wiele osób ucieszyło się z takiej uroczej propozycji, powstały piękne prace, co świadczy że idealnie zaplanowałaś to wyzwanie. Pozdrawiam milutko :-)))

      Usuń
  14. Cudne kolory dobrałaś :) delikatne i eleganckie, idealne na tę okazję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, delikatne zestawienie różu i szarości bardzo lubię i chętnie stosuję do ślubnych projektów, nadaje pracy taki majestatyczny i stonowany klimat :-)))

      Usuń
  15. Zachwycający komplecik! Delikatny i elegancki, bardzo mi się podoba:-)
    Znów cię za spamowałam komentarzami, ale tak jakoś mam ostatnio.;-)
    Pozdrawiam gorąco:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, nie zaspamowałaś mnie tylko bardzo ucieszyłaś Swoją wizytą tutaj, lubię Cię gościć u siebie, każde Twoje odwiedzinki są bardzo sympatyczne - zapraszam, zaglądaj jak tylko znajdziesz chwilkę :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  16. Komplet cudownie romantyczny.Po prostu romantyzm w najczystszej formie.
    Całość wręcz urzeka swą delikatnością!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki klimacik sobie wymarzyłam , jedyne, czego nie udało mi się tu osiągnąć to zakupić odpowiedniej koronki, do tej nie byłam przekonana, ale pokombinowałam i ostatecznie wyszło OK.:-)))

      Usuń
  17. Romantycznie i cukierkowo! Dziękuję za udział w wyzwaniu Laserowe LOVE :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny komplet, sprawia wrażenie delikatnej, zwiewnej mgiełki.
    Dzięki za udział w wyzwaniu Laserowe LOVE.

    OdpowiedzUsuń