środa, 15 maja 2024

Ażurowy zestaw komunijny

 Witajcie Moi Drodzy :-)


W maju tematyka komunijna na topie :-)  Dzisiaj elegancka kartka pamiątkowa w zestawie z ażurowym pudełkiem.



Zależało mi aby ten projekt wyglądał skromnie, elegancko i dostojnie. Mam nadzieję osiągnęła zamierzony efekt a chłopczyk, dla którego powstał ażurowy zestaw, z przyjemnością zachowa go na pamiątkę ;-)
Zarówno kartkę jak i pudełko ozdobiłam perłowym papierem z delikatnie tłoczonym wzorem oraz użyłam dodatków w kolorze ciemnego złota i ecru.

Wnętrze kartki wyposażyłam w karnet z życzeniami i zakładkę na umieszczenie niedużej koperty "banknotówki" Ażurowa rozeta na kartce to cudowna tekturka marki Paper Card, natomiast ornament umieszczony na wieczku, został zaprojektowany specjalnie na potrzeby tego projektu.












Niebawem  zaprezentuję kolejne komunijne prace a tym czasem żegnam się z Wami i zostawiam cieplutkie pozdrowienia :-)

Inka


3 komentarze:

  1. WOW! Chylę czoła. Bardzo piękna pamiątka <3
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło elegancko i dostojnie ! Brawo ! Pozdrawiam Inka :))

    OdpowiedzUsuń