sobota, 17 czerwca 2023

Męskie, wakacyjne LO zamknięte w ramce - DT MARGARET

 Cześć Kochani :-)

 

Dzisiaj przychodzę z dość nieoczywistą i bardzo personalną propozycją inspiracyjną do wyzwania w Margaret . 

 


 

Hasła, którymi się zainspirowałam to: GRZYWA - WOSK - SPLOT. Wykonałam  urodzinowe LO, zamknięte w przestrzennej ramce.
Przeznaczone jest dla wakacyjnego solenizanta, posługującego się ksywką "Grzywa" ;-) Kiedy tylko spojrzałam na propozycje czerwcowych haseł, od razu pomyślałam o że to nie jest przypadek - i tym razem Grzywa zostanie bohaterem mojej inspiracji.
Kolejne hasło to - wosk - on pojawił się na niemal wszystkich tekturkach, umieszczonych w przestrzennej kompozycji. Natomiast splot to oczywiście motyw, widoczny na arkuszu wykorzystanym w dzisiejszym projekcie. A nawiasem mówiąc, motyw ten przewija się również na kilku innych arkuszach kolekcji "Breeze off Dreams. 

 
















Męskie LO to fajny pomysł na oryginalny podarunek urodzinowy, mam nadzieję że przypadnie Wam do gustu jak również ucieszy i zaskoczy Grzywę ;-)

W pracy wykorzystałam:
- Kolekcja papierów Breeze off Dreams,
- arkusz PSM 0107
- tekturki - koła zębate THA 0001
- tekturki tryby TBM 0178
- tekturki łańcuchy TBM 0066

 a także
- farby i preparaty mixed mediowe marki CADENCE,

- tekturki od PAPER CARD i cudowny motocykl od Crafty Moly :-)

 

Pracę zgłaszam na wyzwanie:




Pozdrawiam Was bardzo serdecznie,

Halina/Inka-art

2 komentarze: