środa, 28 czerwca 2023

Komplet urodzinowy dla trzydziestolatki

 Hej Kochani :-)

Tak się szczęśliwie składa, że ostatnio na moim biurku powstaje sporo projektów urodzinowych. A ponieważ bardzo lubię je tworzyć, dzisiaj chcę podzielić się z Wami kolejnym kompletem urodzinowym, wykonanym dla energicznej trzydziestolatki.

 


Jest lato, są wakacje, zatem w mojej pracy nie mogło zabraknąć cudownego klimatu, jaki roztacza letnia kolekcja papierów Margaret - "Summer Time".
Przepiękne róże urzekające swoją delikatną, świeżą barwą - uwielbiam te różane arkusze i to właśnie one grają tu pierwsze skrzypce.
Na pierwszym planie mojej karteczki scenka z udziałem Solenizantki, w którą wciela się odręcznie wykonana grafika dziewczyny, trzymającej w ręku latawce, wykonane z banknotów. Ich nominały są tu bardzo ważnym, wymownym elementem kompozycji, wskazującym na okoliczność i są ściśle powiązane z zawodem Solenizantki :-)
W tle błękitna tafla wody i unosząca się na niej łódź, po brzegi wypełniona różyczkami. W górnym rogu umieściłam kompozycję z kwiatów, z kolei u podnóża znalazła się urocza tekturka - ramka z personalizacją i zabawnym hasłem.
Ten kolorowy, przestrzenny, pełen kwiatów obrazek został wyeksponowany na kartce sztalugowej, aby w tak szczególny sposób mógł każdego dnia cieszyć oko trzydziestolatki.
Z kolei prostokątne pudełko, celowo zostało pozbawione ozdób, gdyż najpiękniejszą jego dekoracją jest, wspomniany już, obłędny różany papier :-)
















Mam nadzieję że moja dzisiejsza propozycja nastroi Was wakacyjnie a konstrukcja karteczki zainspiruje do wykonania podobnej pracy.

W projekcie wykorzystałam:
- kolekcję papierów " Summer Time"
- arkusz PSM 0409,
- arkusz PSM 0410,
- arkusz PSM 0411,
- arkusz PSM 0401,
- arkusz z listeczkami,
- tekturka - ramka + dekory TBM 0042


Pracę zgłaszam na wyzwanie z paletą barw:


Ze sklepu wykorzystałam:


 


 

Pozdrawiam Was ciepło i słonecznie,

Halina, Inka-art

1 komentarz:

  1. Wspaniały pomysł na upominek urodzinowy i sposób przekazania pieniędzy. Wykonanie rewelacyjne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń