wtorek, 28 grudnia 2021

Baśń o Królowej Śniegu - DT MARGARET

Witajcie Kochani :-)

Zimowa aura, panująca za naszymi oknami, nastraja mnie do równie mroźnej twórczości.
Jeszcze w starym roku chciałabym zaprosić Was do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu 

MARGARETKA

które trwa tylko do końca grudnia, zatem na zgłoszenie pracy nie zostało już zbyt wiele czasu;-) 

 


 

Zainspirowana podpowiedziami Koleżanek z Design Teamu, postanowiłam spróbować swoich sił 
i zmierzyć się z niełatwym dla mnie tematem. Wykonałam pracę mixed mediową, w oparciu o piękną,
kobiecą grafikę, którą zestawiłam z najciemniejszym arkuszem kolekcji "Love me Tender"
i tym samym uzyskałam idealną oprawę dla mojej pracy.

Z grudniowej MARGARETKI wybrałam płatki w kolejności: SOPLE, OKNO, PUCH, jednak w mojej
pracy znajduje się  więcej elementów z naszego kwiatuszka :-)

 


Jest przestrzennie i warstwowo, z bardzo dużą ilością preparatów mediowych.
Aby uzyskać odpowiedni klimat, cały projekt został oprószony sporą ilością brokatu, potraktowany
białym gesso i pastami strukturalnymi, jak również perłowymi woskami i krystaliczną pastą lodową.

 


 

 




 








 

Mam nadzieję że ta zimowa i mroźna odsłona jakże romantycznej kolekcji, zainspiruje Was i zachęci
do wspólnej zabawy z nami - zapraszam z całego serca ;-)

Do wykonania pracy użyłam :

Arkusz PSM 0203

Arkusz PSM 0212

Elementy do wycinania PSM 013

Tekturki THM 0015

Tekturki THM 0017A 

 

Mój projekt powstał jako prezent dla Przyjaciółki, która jest fanką mixed mediowych prac - sama nie tworzy, tylko podziwia więc pomyślałam że sprawię Jej taką małą niespodziankę ;-)

Mediowa oprawa to zasługa preparatów marki CADENCE - cała ich rodzinka dostępna jest w sklepie DREAMS - serdecznie polecam ;-)

 

Pracę zgłaszam na wyzwania: 




Do zobaczenia, trzymajcie się cieplutko,

Inka

6 komentarzy:

  1. Piękna! Powiało mrozem.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, jak mroźnie i klimatycznie :)
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ tu się dzieje! Nie mogę się napatrzeć! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, pięknie. Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zimowo, klimatycznie. Super. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń