wtorek, 7 lipca 2020

Tworzę z ITD Collection - Błękitny kapelusik


Witajcie Kochani :-)



Dzisiaj chcę zaprezentować jedną z moich ulubionych okrągłych form kartkowych - błękitny, ukwiecony kapelusik ;-)))
Karteczka idealna na letnie urodzinki - ta przeznaczona jest dla bardzo młodej Kobietki, zafascynowanej podróżami i zwiedzaniem najróżniejszych zakątków świata :-)









Być może zaskoczę Was stwierdzeniem że mój letni kapelusz powstał z zimowej kolekcji papierów scrapowych od ITD Collection.
Do tej pracy szukałam papierów o lekkim, nieoczywistym wzornictwie i błękitnej, rozmytej kolorystyce a kolekcja  ''Christmas in blue'' właśnie takowe posiada :-)))



Piękne, mroźne papierki połączyłam z wesołymi groszkami i letnimi, polnymi kwiatami :-)




















Moja dzisiejsza praca powstała również jako jedna z inspiracji do lipcowego, kartkowego wyzwania na blogu Art-Piaskownicy. Jako jego gospodyni, chciałam bardzo serdecznie zaprosić Was do wspólnej zabawy - tradycyjnie najciekawszy projekt zostanie hojnie nagrodzony ;-)  Wszelkich informacji na ten temat możecie zasięgnąć na stronie Art-Piaskownicy :-)

Zachęcam do udziału i pozdrawiam cieplutko,
Inka

7 komentarzy:

  1. Urocza i wielce romantyczna karteczka:)Takie kolory również kojarzą się z błękitem oceanu i letnim wypoczynkiem. Piękny projekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalny projekt :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny kapelusz Halinko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kapelusik Halinko :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem oczarowana taką formą karteczki,no i oczywiście jej wyglądem. Halinko umiesz zaskoczyć 😉
    Serdecznie Cię pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń