poniedziałek, 16 września 2019

LO dla Soni

Cześć :-)




Moi Mili, dzisiaj pokażę Wam formę oprawy zdjęć, która niezwykle rzadko u mnie gości. Choć jest bardzo popularna i lubiana przez moje Koleżanki - Scraperki, przyznam że do mnie nieszczególnie przemawia taki rodzaj gromadzenia i przechowywania wspomnień.
Na dowód tego, że faktycznie bardzo rzadko tworzę Layouty, przyznam się Wam w tajemnicy ;-) - jest to moja trzecia praca, wykonana w takiej formie.

Właściwie sama nie wiem, dlaczego nie mogę zaprzyjaźnić się z LO?
Jeśli lubicie je tworzyć, bardzo proszę, podzielcie się ze mną swoimi opiniami i opowiedzcie dlaczego ta forma przypadła Wam do gustu. Być może po prostu nie dostrzegam siły przekazu drzemiącej w tego typu pracach? Może dzięki Waszym opiniom wzbogacę swoją wiedzę i zrozumiem coś, czego do tej pory nie doceniałam ???  Być może Wasze podpowiedzi zmotywują mnie do podjęcia kolejnych prób a w rezultacie - do  polubienia formy LO.


A teraz zobaczcie, jak wygląda moja trzecia, tego typu, praca ;-)

























Tło ze słodkim króliczkiem, na którym wykonałam oprawę zdjęcia Soni, to arkusz papieru scrapowego pochodzący z kolekcji "Spring Bustling" od Craft'o'Clock.

Dedykowana kolorystyka pracy nie jest dziełem przypadku - została celowo zaplanowana, albowiem w tym miesiącu blog Art-Piaskownica ma dla Was zielono - fioletowe wyzwanie  a powyższa praca jest jedną z inspiracji od naszego DT ;-)))
Nie pozostaje mi nic innego, jak serdecznie zaprosić Was do wspaniałej zabawy kolorami oraz do zgłoszenia swojego projektu na nasze wyzwanie.
Po wszelkie informacje, wytyczne i zasady zgłaszania  prac odsyłam na bloga Art-Piaskownicy.

Kochani, bawcie się dobrze, mam nadzieję że wrześniowe kolorki zainspirują Was do stworzenia przepięknych prac.


Pozdrawiam i do zobaczenia,
Inka

 

7 komentarzy:

  1. Śliczności Inko. Niestety ja nie zrobiłam ani jednego LO i raczej nie zrobię bo ta forma do mnie nie przemawia, głownie ze względów praktycznych . Co z taka pracą dalej ?? obrazek na ścianę, często nie pasuje do wnętrza i nie ma na niego miejsca. ALternatywą jest szuflada a to już się kłóci z moja praktyczną duszą :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszło - jest delikatnie, uroczo i wszystkiego w sam raz :) Przyznam, że bardzo lubię oglądać LO u innych, ale sama jeszcze nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie Halinko, jestem oczarowany! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To tez nie moje klimaty ale jak kto lubi ....:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo delikatny i subtelny layout!!! Ja tez nie przepadam za tym rodzajem prac.
    Pozdrawiam jesiennie:))

    OdpowiedzUsuń