środa, 24 lipca 2019

Z Aniołkiem

Cześć, Witajcie :-)))




Moi Drodzy - dzisiaj chcę zaprezentować kolejną  karteczkę pamiątkową, powstałą na okoliczność przyjęcia Sakramentu Chrztu Św. Jest to druga praca, jaką miałam zaszczyt wykonać  na tę samą uroczystość :-)))

Tym razem zostałam poproszona o użycie w swojej kompozycji ślicznego, dziecięcego wizerunku Aniołka - a jak już pewnie wiecie - to jest to,"co tygryski lubią najbardziej". Kto mnie troszkę dłużej zna, ten zapewne zdążył zauważyć, że kocham  Anioły pod każdą postacią -  i te gliniane, i malowane, szkicowane, szyte czy też w formie elementów gotowych, które często wykorzystuję  w swoich pracach.

Karteczka z pudełkiem do kompletu, powstała w tradycyjnej tonacji kolorystycznej, z użyciem przepięknych "Lemonowych" papierów w niezapominajki, pochodzących z kolekcji " Nie zapomnij mnie".
Te urocze, niebieskie kwiatuszki swego czasu niepodzielnie królowały na moim biurku i spotkały się ze sporym zainteresowaniem Odbiorców. Przy okazji warto podkreślić że kolekcja jest wspaniale zaprojektowana i ponadczasowa - moim skromnym zdaniem będzie cieszyć się niesłabnącą popularnością jeszcze przez długi czas. Jej urok tkwi w pięknie zestawionych ze sobą, delikatnych motywach oraz idealnie dobranej kolorystyce, która w naturalny sposób podkreśla estetykę każdej pracy. 

Może z mojej strony nie zabrzmi to zbyt skromnie - ale z tymi uroczymi "niezaponimajkowymi" papierkami w tle nie potrzeba już zbyt wiele, żeby wyszło ładnie i elegancko - sami zobaczcie ;-)))










































Kochani, wiem  że cenicie mnie za różnorodność tematyczną i chętnie obejrzelibyście już coś innego niż scrapbooking, dlatego obiecuję że kolejny mój wpis będzie z zupełnie innej dziedziny twórczej. Na razie nie zdradzę więcej szczegółów, jeśli zaciekawiło Was co takiego szykuję, jeśli będziecie mieli czas i ochotę do mnie zaglądnąć - serdecznie zapraszam tutaj w najbliższy weekend :-)))


A teraz już pora się pożegnać, zostawiam słoneczne pozdrowienia dla wszystkich i ściskam Was mocno,

Inka


14 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik Halinko :) Już się nie mogę doczekać Twoich nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały komplet Halinko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, właśnie dzisiaj zakupiłam taki wykrojnik jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby mało elementów, a tak bogato wyszło. Śliczny komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały zestaw. Piękna pamiątka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt te papiery w niezapominajki są rewelacyjnie i wielu dodatków nie potrzebują. Kartka w pudełeczku niezwykle urocza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny komplecik, piękne niebieskie kwiaty. Aniołek jest bardzo uroczy, podoba mi się całość totalnie. :) Pozdrawiam, radosnego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały komplet, Halinko, niezapominajki to urocze kwiaty.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudo, piękna pamiątka, ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Inko, cudowny jest ten komplecik :)) Piękny aniołek i jakie błyszczące ma skrzydełka :)). Śliczna kompozycja, idealna dla małego aniołka :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo, bardzo podoba mi się ta pamiątka!!! Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna pamiątka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzadko juz nadawane imie, sliczna pamiatka :)

    OdpowiedzUsuń