poniedziałek, 21 stycznia 2019

Z okazji Dnia Babci

Witam cieplutko :-)


Dzisiaj wszystkie Babcie mają swoje święto - Wnuczęta już od rana spieszą z życzeniami, laurkami, kwiatami, łakociami i innymi podarunkami płynącymi z głębi serca :-)))
Ja też chciałam życzyć wszystkim Babciom z okazji ich święta - WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!!!

A przy okazji zaprezentuję Wam komplecik, który powstał dla bardzo energicznej Babci - recepcjonistki, aktywnej zawodowo :-)
Połączyłam tu fiolety i butelkową zieleń - to ulubione kolory Adresatki mojej pracy.
Okazała  kompozycja kwiatowa jest ozdobnym zwieńczeniem grafiki umieszczonej w centralnej części zarówno kartki jak i pudełka.
Styl retro i babcine koronki oraz tekturki z fantazyjnymi zawijasami bardzo mi przypasowały do całości kompozycji i oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie dołożyła jakiegoś ekstra gadżeciku.
Taką wisienką na torcie okazał się mały, ale jakże uroczy akcent świadczący o profesji zawodowej tej miłej Pani :-)))
Czy wiecie o co chodzi? ;-) - myślę że  od razu zauważycie to maleństwo, któremu po prostu nie mogłam się oprzeć :-)))









































Fotek napstrykałam sporo ale niestety sztuczne światło nie jest dobrym sprzymierzeńcem podczas zimowych sesji  fotograficznych.
Liczę na Waszą intuicyjną wyobraźnię i przymknięcie oka na jakość dzisiejszych zdjęć ;-) Zdaję sobie sprawę z faktu, że borykacie się z podobnymi problemami w te krótkie i nieco pochmurne dni.


Nie wiem jak Wy, moi Drodzy, ale ja już z dużą niecierpliwością wypatruję wiosny :-)
Widzę a raczej słyszę w swoim ogrodzie pierwsze jej oznaki - przez kilka ostatnich dni ptaki zaczęły nawoływać się już dość intensywnie a to niewątpliwie oznacza jedno - pora na amory, wicie gniazdka i oczekiwanie na potomstwo :-)))
No to czekamy i niech każdy kolejny dzień przybliża nas do wiosny :-)))

Trzymajcie się cieplutko a gdybyście mieli ochotę na kursik w moim opracowaniu - serdecznie zapraszam za kilka dni na kolejne wspólne spotkanie :-)))

Pozdrawiam i do zobaczenia,
Inka

39 komentarzy:

  1. Halinko, komplecik jest przepiękny, świetnie komponują się odcienie zieleni i fioletu.
    Ja też już czekam na wiosnę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, choć przyznam że obawiałam się troszkę tego połączenia barw ponieważ bardzo rzadko tworzę w fioletach. Jak widać - nie taki diabeł straszny... więc postanowiłam częściej używać tego koloru w swoich pracach :-))) Ściskam i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo sympatyczna kartka w pudełku, Halinko!
    Ten telegraf/telefon dodaje smaczku.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Iwonko - dziękuję za ciepłe słówko i sympatyczne odwiedzinki :-))) Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  3. Inko wspaniała kartka!!! Cudna grafika w środku. Moja babcia miała podobną fryzurkę jak była młoda :)). Malutki telefon, aż łzę zakręcił w moim oku bo dokładnie taki aparat mieliśmy w domu :))), Zresztą mamy cały czas, ale już jako dekoracja wisi :). Bardzo podoba mi się kolorystyka Twojej pracy i klimat w jakim jest utrzymana. Jak zawsze perfekcyjnie :). Buziaki i ja również czekam z utęsknieniem na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Justynko - moja Babcia też lubiła czesać się w tym stylu :-))) i podobny aparat telefoniczny również znajdował się w domu moich Dziadków ;-) Dlatego z dużym sentymentem umieściłam na kartce gadżecik, który będzie miłym wspomnieniem młodych lat Adresatki mojej pracy :-)))
      Dziękuję za odwiedzinki i przesyłam moc uścisków!

      Usuń
  4. Halinko, wspaniała pomysłowa praca:) piórko wymiata! robi się kartka dla prawdziwej Damy a nie babci- bo babcia to już się tak powaźnie kojarzy. telefon rewelacja :) świetna spersonalizowana praca :)Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agunia - Babcia to prawdziwa Dama - chciałam podkreślić swoją pracą właśnie tę kwestię a telefon z dawnych czasów jest sentymentalnym powrotem do młodzieńczych lat Babci i nawiązuje do wykonywanego zawodu - taki był zamysł mojej pracy :-))) Pozdrawiam milutko!

      Usuń
  5. Piękny komplet, bardzo mi się podoba kompozycja na kartce, no i ten telefon to rzeczywiście wisienka na torcie (cudny jest) :) Ja mam już zimy powyżej uszu i wyczekuję cieplejszych dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu - ja też jestem pełna nadziei na wiosnę bo te ptaki w ogrodzie tak pięknie zaczęły śpiewać że aż cieplej się zrobiło na serduchu :-))) Przesyłam gorące pozdrowienia :-)))

      Usuń
  6. Cudny komplecik i ten telefon...super!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Danusiu, cieszę się że i Tobie przypadła do gustu :-))) Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  7. piękny i stylowy komplet! a o wiośnie też już marzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu - więc grupka marzycielek powiększa się z każdym kolejnym komentarzem :-))) Uściski i pozdrowienia :-)))

      Usuń
  8. Piękny, bardzo kobiecy komplecik. Telefon bardzo fajnie wkomponował się w tą karteczkę. Wiosny wypatruję każdego dnia bo nie cierpię marznąć.
    Na kursik czekam z niecierpliwością. Jestem bardzo ciekawa co też wymyśliłaś interesującego :D Pozdrawiam serdecznie Inko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Moniczko - ja też jestem zmarzluch do potęgi i już w styczniu myślę o nadejściu wiosny - co roku mam tak samo hi, hi :-))) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na kursik!

      Usuń
  9. Bardzo ładny komplecik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alu i bardzo się cieszę że przypadł Ci do gustu :-))) Pozdrawiam !

      Usuń
  10. Piękny zestaw, a telefon to po prostu cudo 😊
    Ja już też wyczekuję wiosny ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wdzięczna za miłe słówko, pozdrawiam i wyczekujemy razem, może w tym roku nadejdzie szybciej ;-)))

      Usuń
  11. Dzięcioły słychać jak stukają w drzewa ale to raczej nie jest oznaka wiosny .... A komplecik wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może i dzięcioły czują już bluesa - ja bym tam, Agatko, nie była taką pesymistką - w końcu ptaki zaczynają swoje amory dużo wcześniej a to stukanie może być bardzo porozumiewawcze .... :-))) Dziękuję za wizytę i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  12. Śliczny zestaw Halinko, a telefon jest rewelacyjny.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu, ogromnie mi miło :-))) Uściski i pozdrwienia!

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko i pozdrwiam serdecznie :-)))

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Madziu i dziękuję za miłe odwiedzinki :-)))

      Usuń
  15. Styl kompleciku strasznie mi się podoba i ten telefonik po prostu cudowne :) babcia na pewno była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi ogromnie miło - mam nadzieję że Babcia miała fajną niespodziankę od swoich Wnucząt :-))) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :-)))

      Usuń
  16. Jak zawsze piękne prace powstały, a już ten mini telefonik to rzeczywiście prawdziwa wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu - dziękuję że zawsze mogę liczyć na Twoje ciepłe słówko - od razu milej się robi na serduchu :-))) Ściskam i pozdrawiam!

      Usuń
  17. Prześliczny komplecik Halinko i bardzo kobiecy:-)
    U mnie ptaki nawołują jak chcą jeść, siedzą mi pod drzwiami i świergolą;-) Na wiosnę też czekam, ale na razie cieszę oczy wiewiórkami co buszują na bezlistnych drzewach za domem, bo trzeba szukać pozytywów w tym zimnym czasie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, wygląda na to że w Krakowie ptaki już poczuły wiosnę - u nas praktycznie nie było w ogóle śniegu w tym sezonie. Ja się cieszę - bo jestem okropnym zmarzluchem, dlatego już w styczniu wypatruję wiosny :-)))
      Dziękuję za miłe odwiedzinki i pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
  18. Cacuszko karteczkowe stworzyłaś! Takie prawdziwie romantyczne.
    Jak miło widzieć, że i Ty czekasz na wiosnę i słyszysz świergot ptaszorków. Ja trochę choruję i sama nie wiedziałam, czy dobrze słyszę. Zatoki zatkane, więc może i uszy źle odbierają otoczenie. Ale teraz jestem pewna, że to tylko zatkany nos.😉
    Razem więc wypatrujmy wiosny:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko - wygląda na to że na razie jedynie w Małopolsce coś drgnęło w temacie ptasich amorów - ale czas szybko leci więc pocieszajmy się że już niedługo zobaczymy zieloną trawę i pąki na drzewach :-)))
      Ślicznie dziękuję za przemiłą wizytę i gorąco Cię pozdrawiam :-)))

      Usuń
  19. Śliczne kolory:) ten telefonik jest cudny :D taki detal a jak pięknie nawiązuje do tego, że osoba obdarowana jest recepcjonistką :)))
    Inko, cudnie czytać że w przyrodzie widzisz już oznaki wiosny! Ja też nie mogę się jej doczekać:)

    OdpowiedzUsuń