środa, 2 stycznia 2019

Idzie nowe....

Witajcie Kochani :-)))


Pora wracać do pasji i pracy - stęskniłam się bardzo za nimi przez te kilka bardziej leniwych dni  :-)
Zatęskniłam też za Wami, Moi Drodzy i za naszym kreatywnym, wirtualnym światem :-)))

Dzisiaj mój pierwszy noworoczny wpis, chciałam by był lekki jak piórko i słodki jak młoda dziewczyna - dlatego na dzisiejsze spotkanie przygotowałam karteczkę urodzinową w delikatnych pastelach, z odrobiną cudownie pachnących róż.
Praca, którą tu widzicie, powstała już jakiś czas temu, ale postanowiłam że zaprezentuję ją właśnie na powitanie Nowego Roku - bo to dobry moment by pokazać młodość, piękno, beztroskę i nowe pragnienia, z jakimi wstępujemy w kolejny etap naszego życia.

Myślę że każdy z nas ma swoje większe lub mniejsze postanowienia noworoczne lub oczekiwania z tym związane. Chyba większość coś tam sobie już zaplanowała - może po cichutku i w tajemnicy  a może wspólnie z kimś drugim ;-)
Z całego serca życzę Wam wytrwałości w dążeniu do osiągnięcia zamierzonego celu i zrealizowania swoich pragnień!
Okaże się za rok, czy nam się powiodło - mam ogromną nadzieję że pod koniec 2019 roku wszyscy będziemy mieć duży powód do dumy i zadowolenia a nasze postanowienia uda się zrealizować w 100% :-)))









































Młodość - jaka powinna być?  Każda jest inna, jedna beztroska i wesoła, inna trochę naiwna i bujająca w obłokach, jeszcze inna - ambitna i mocno stąpająca po ziemi, albo może być buntownicza i pełna zacięcia.
Niezależnie od tego, jaka jest młodość - młodym ludziom zawsze życzę mądrości i wiary w siebie oraz w swoje możliwości, wytyczenia sobie celu życiowego i skutecznego dążenia do realizacji własnych zamierzeń. Człowiek tyle jest wart - ile sam może ofiarować innym, więc dobrze jest postarać się  być cudownym człowiekiem - to zawsze procentuje i wraca ze zdwojoną mocą.

Kochani, życzę Wam pięknego Nowego 2019 Roku, obfitującego we wszystko, co dobre, szlachetne i mądre. Niech spełnią się wszystkie Wasze marzenia, oczekiwania i plany!!!

Ściskam mocno i gorąco pozdrawiam,
Inka


34 komentarze:

  1. Witaj w Nowym Roku!!! Oby był bardzo kreatywny :)
    Przepiękny komplecik przygotowałaś! Bardzo elegancki i romantyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko za piękne życzenia i komplemenciki - które zawsze miło czytać :-))) Uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  2. Śliczna kartka, delikatna.
    Również życzę pięknego i szczęśliwego Nowego Roku. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Moniko za ciepłe słowa i odwzajemniam życzenia noworoczne :-))) Pozdrawiam z zaśnieżonego Krakowa!

      Usuń
  3. Kartka wygasa rewelacyjnie. Dziękuję za piękne życzenia. Ja trochę tych postanowień mam. Takich małych, przyziemnych ale ważnych dla mnie. I jeśli będę je realizować to ułatwia mi pracę. Życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agunia - życzę Ci by Twoje postanowienia noworoczne spełniły się szybciutko i co do jednego. Bardzo dziękuję za Twoje miłe życzenia :-)))

      Usuń
  4. Śliczna i delikatna kartka :)
    Również życzę udanego Nowego Roku, niech się wszystko gładko spełnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Aniu, Tobie również i Hubertowi - wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku - a przede wszystkim wspaniałej weny twórczej, niech Was uskrzydla każdego dnia i nastraja bardzo kreatywnie :-))) Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  5. A ja stęskniłam się Inko za Twoimi pracami i ciesze się, że już wszystko powraca :)). Kartka śliczna, bardzo dziewczęca, romantyczna. Cudne kwiaty!! Wspaniale opisałaś młodość. Przypomniałam sobie jak ja miałam te naście lat :))). Ściskam mocno i miłego dnia życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak mi miło Justynko :-))) Dziękuję z całego serca za tak uskrzydlający komentarz, nawet nie wiesz jak wielką radość mi nim sprawiałaś :-))) Najważniejsze czuć się tak jakby się miało te naście lat - ja cały czas myślę że tak jest i nie chciałabym tego zmieniać :-))))) Odwzajemniam uściski i pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
  6. Piękna, zwiewna, delikatna , jak młoda dziewczyna :) Witaj w Nowym Roku, oby był równietwórczy jak poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agunia i Tobie również - Wszystkiego Kreatywnego na ten Nowy Rok :-))) Ściskam mocno!

      Usuń
  7. Piekna, urocza i delikatna karteczka, ja już przeżyłam dwie 18-tki i jeszcze trochę a wciąż czuję się młoda i kocham takie klimaty i kolory :)
    Planów na Nowy Rok nie robię, bo i tak z góry wiem, że plany swoje a życie swoje. Najważniejsze żeby zdrowie dopisywało mi i moim najbliższym i żebym zawsze znalazła trochę czasu na rękodzieło i wtedy każdy rok będzie udany, czego i Tobie Halinko życze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, kobiety kreatywne zawsze czują się młodo, bo nie metryka za to odpowiada a nasza pasja, która oprócz szczęścia dostarcza nam dużo pozytywnych endorfin i pozwala bujać w obłokach niczym nastoletnie, beztroskie dziewczynki :-))) Dziękuję za życzenia i odwzajemniam je dla Ciebie - dużo zdrówka i wolnego czasu na robótkowanie :-))) Uściski!

      Usuń
  8. Piękna jest Twoja kartka.
    Za życzenia dziękuję ... Tobie Halinko również życzę Wszystkiego co Dobre na cały 2019-ty rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Danusiu - za miły komentarz i piękne życzenia :-))) Wszystkiego Twórczego również dla Ciebie, Kochana:-)))

      Usuń
  9. Halinko, piękna, eteryczna kartka, wspaniale oddająca urok młodości i dziewczęcości.
    Serdeczne uściski. I niech Nowy Rok przyniesie Ci tylko szczęśliwe dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, jestem bardzo wdzięczna za każde Twoje dobre słowo pozostawione na moim blogu - zarówno w dzisiejszym komentarzu jak i w ciągu minionego roku. Niech słonko świeci dla Ciebie każdego dnia - Wszystkiego Najlepszego :-)))

      Usuń
  10. Osiemnastka... wydaje mi się, że to było tak niedawno. Taka dziewczęca, młodzieńcza i romantyczna ta karteczka. Dostarczyłaś mi niesamowitych wzruszeń aż się łezka w oku kręci>
    Ech.... rozmarzyłam się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się rozmarzyłam Bożenko - przy tworzeniu tego kompleciku, przygotowując wpis i czytając Wasze komentarze - ale przecież my sercem i duchem jesteśmy nastolatkami, tylko w dowodzie osobistym ktoś pokręcił daty :-)))
      Życzę Ci samych pozytywnych emocji i wzruszeń w Nowym Roku i przesyłam moc gorących uścisków :-)))

      Usuń
  11. Karteczka wprost idealna na taką okazję! Cudna!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Danusiu - ściskam i pozdrawiam noworocznie :-)))

      Usuń
  12. Przepiekne Inko i słowa i prezenty ktore stworzylas ! Delikatne suptelne i takie piekne! A w Nowym Roku Inno zycze Ci mnóstwa radości i wielu tworczych chwil 😄😄😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Agatko, pięknie dziękuję za Twoje życzenia i ciepłe słowa.
      Dla Was wszystkich - również Szczęśliwego Nowego Roku :-)))

      Usuń
  13. Ale cudna ta kartka romantyczna, w pięknych pastelach. Będzie świetna pamiątka wejścia w dorosłość. .
    Pozdrawiam i życzę, aby Twoja wena dalej miała skrzydła i nigdy Cię nie opuszczała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu - baaaardzo!!! I Tobie również - wspaniałego, twórczego i pełnego radosnych chwil Nowego Roku :-))) ściskam i pozdrawiam!

      Usuń
  14. ach,jaki cudny, delikatny i bardzo dziewczęcy komplecik! pomyślności dla Ciebie w nowym już roku:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję za życzenia i cudne komplementy :-) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  15. Urocza praca!!! Delikatna, subtelna, z wielką klasą!
    Serdeczności zostawiam na każdy dzień 2019 roku i pragnę nadal oglądać i podziwiać Twoje dzieła:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko - ależ miło na sercu - ogromnie Ci dziękuję za Twoje ciepłe i serdeczne słowa i oczywiście odwzajemniam wspaniałe życzenia - Szczęśliwego, pomyślnego i pełnego twórczej weny Nowego Roku dla Ciebie, Kochana :-)))

      Usuń
  16. Osiemnaście mieć lat to nie grzech....piękna data i głowa wtedy pełna marzeń i nadziei na "jutro", szkoda tylko, że ten cudny czas tak szybciutko mija.
    Karteczka cudna, zwiewna, młodzieńcza, do rozmarzenia :)))
    Wszystkiego najlepszego i kreatywnego na ten Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Monisiu, szalowe osiemnastki już za nami, za to pozostają fajne wspomnienia :-))) Uściski i pozdrowienia noworoczne przesyłam :-)))

      Usuń
  17. Cudowny, lekki, romantyczny klimat... :) Piękne kolorki, cudowna grafika z dziewczyną. Wspaniała pamiątka :)
    Wszystkiego dobrego dla Ciebie, niewyczerpanego źródła inspiracji, moc kreatywności, nowych wyzwań, realizacji planów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serducha Justynko, i dla Ciebie równie twórczego, pięknego, pięknego, pełnego miłych niespodzianek Nowego Roku ;-))) i spełnienia we wszystkim, co sobie wymarzysz lub zaplanujesz :-)))

      Usuń