poniedziałek, 10 września 2018

Zaśnieżona - do Ki


Witajcie Kochani,


Tak, tak - to kartka bożonarodzeniowa :-)))
Dzisiejszą pracą otwieram sezon zimowego kartkowania. Pokażę Wam moją pierwszą świąteczną karteczkę, wykonaną wg mapki do cyklicznej zabawy urodzinowej zorganizowanej przez Ki - autorkę bloga Kiga bet vel Ki.
I choć dla mnie to jeszcze zdecydowanie za wcześnie, bo w lecie kompletnie nie czuję zimowego klimatu i nigdy nie robiłam tak wcześnie kartek świątecznych.  Ale nadarzyła się dobra okazja by przełamać pierwsze lody i zmienić trochę tradycję tworzenia kartek świątecznych. Wszak niektóre moje Koleżanki z powodzeniem tworzą takie prace przez cały rok.
Gdy zobaczyłam jakie zadanie na ten miesiąc przygotowała dla nas Kinga, przyznam że na początku kompletnie nie miałam wizji i żadnego pomysłu na jego realizację. Koncepcja zrodziła się pod wpływem chwili, w niedzielę popatrzyłam na propozycję Kingi, przeanalizowałam poszczególne elementy zawarte w kompozycji i nagle błysnęła w głowie mała żaróweczka.
Pomysł zrodził się w sekundzie, więc nie zastanawiając się długo zaczęłam realizować to, co mi zaświtało - od razu, na gorąco - by nic nie umknęło z mojej pamięci :-)
I tak oto powstała , ośnieżona i zmrożona, z bombkami, gwiazdkami, soplami lodu i śnieżynkami.

Czy jest odpowiednio klimatyczna? - pozostawiam to Waszej ocenie :-)))






https://handmadebyki.blogspot.com/2018/08/10-lat-bloga-wyzwanie-5.html
































Kartkę zgłaszam na wyzwanie do:

- Scrapek.pl - Geometrycznie

http://scrapek.blogspot.com/2018/09/wyzwanie-nr-70-geometrycznie.html


Praca wędruje  do kolejnego, piątego już wyzwania mapkowego na blogu Kingi.
Jeśli ktoś z Was ma ochotę dołączyć do wspólnej zabawy - zapraszam w imieniu Organizatorki.
O szczegółach wyzwań poczytacie u Kingi na blogu, możecie dołączyć do zabawy w dowolnym momencie, więc może ktoś będzie chętny i przyłączy się już dzisiaj - zachęcam gorąco :-)))

Obiecuję że kolejne prace będą w cieplejszym klimacie - a na następne spotkanie przyprowadzę czarne koty, jeśli chcecie je poznać - zapraszam tu w najbliższy czwartek :-))))

Zatem do zobaczenia, pozdrawiam Was cieplutko i życzę udanego tygodnia :-)

Inka



26 komentarzy:

  1. Oj aż mi się zimno zrobiło... Śliczna karteczka Inko.:) Ja również przesyłam serdeczne pozdrowienia i życzę przyjemnego tygodnia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :-) Zimno od niej emanuje, ale taki była zamysł - w końcu to święta zimowe - a na święta taki klimacik każdy lubi- choćby pooglądać :-))) Dziękuję za przemiłe słowa i pozdrawiam cieplutko:-)))

      Usuń
  2. Świetna bardzo klimatyczna praca :) Kingi mapka wcale nie jest łatwa, ale Ty sobie poradziłas świetnie:) brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś, no u Kingi łatwo nie jest - ale to dobrze, lubię gdy ktoś podnosi mi poprzeczkę do góry, to jest bardzo dobra szkoła kreatywności i wyostrzania wyobraźni. A przy tym fajna zabawa - dla mnie mapka to już połowa roboty mniej - mam zarys kompozycji, trzeba tylko połączyć jej elementy w głowie i zestawić z odpowiednimi materiałami,które mam w swoich zasobach. A potem już samo się robi :-)))

      Usuń
  3. Inko jest świetna, zmrożona zimowa i z klimatem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu, moja pierwsza więc trochę nieśmiało się do niej przyłożyłam ale kolejne będą już bardziej świadome :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Kto by tam przejmował się porą roku :). U nas dzisiaj taki gorąc, że chętnie obejrzałam zdjęcia Twojej kartki :) Z ciekawości weszłam na bloga Organizatorki zabawy i napiszę szczerze, że świetnie poradziłaś sobie. Kartka jest piękna! Uwielbiam Twoje kartki bo mam wrażenie, że każda tworzy jakąś opowieść, bajkę, ma głębszy przekaz. Ta kojarzy mi się z mroźną zimą w górach, gdzie w drewnianej chatce, zasypanej śniegiem, siedzą przy kominku przyjaciele. Bo właśnie ta chatka bardzo mi się podoba w Twojej pracy. To taka "kropka nad i". Ino Droga mam pytanie, jak uzyskałaś ten efekt szronu? Jakiś preparat jest do tego? Byłabym wdzięczna za informację :) Pomału myślę o zimowych aniołach z masy solnej :) Moc uścisków przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być Inko Droga :)) Przepraszam za "zjedzenie" literki!

      Usuń
    2. Dziękuję za piękne podsumowanie tej pracy - Justynko, Twoja intuicja i wyobraźnia idealnie odczytuje przekaz moich prac - jestem pod wrażeniem, bo właśnie dokładnie taki klimat czułam podczas tworzenia pracy. Sroga zima w górach, dookoła zaspy po same uszy a gdzieś pod lasem mały domek z ciepłym kominkiem i piękną, pachnącą choinką po środku izby. No dokładnie tak to widziałam :-)))
      Efekt szronu to nic innego jak biała farba akrylowa nakładana na siebie warstwowo i oprószona brokatem do embossingu. Z tym że brokat pozostawiłam jedynie do wyschnięcia, nie podgrzewałam go nagrzewnicą. Dał fajny efekt, delikatnie ziarnistego szronu. Jeśli nie posiadasz takiego brokatu, może być też zwykły ale najlepiej w kolorze neutralnym - bezbarwnym lub lekko błękitnym - te dają najbardziej rzeczywisty efekt. Pozdrawiam gorąco i piękne dziękuję za tyle miłych słów :-)))

      Usuń
    3. :)) No to nadajemy na tych samych "twórczych łączach" :)) Bardzo się cieszę, że tak samo ją zinterpretowałam :)) Dziękuję za odpowiedź :)) Ten efekt szronu jest wspaniały, skorzystam z Twojej porady. Ciekawe jak mi wyjdzie na masie solnej :)) Chyba niedługo też ulepię coś zimowego, a co tam :))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Basiu, ogromnie się cieszę że Ci się spodobała :-)))

      Usuń
  6. Halinko, jest niesamowicie klimatycznie - Twoja kartka oddaje cały urok zimy, białej, lśniącej, iskrzącej się.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - ależ mi miło, moja pierwsza w tym roku, więc miałam lekkiego stresika:-) Obawiałam się że nie uchwycę odpowiedniego klimatu, ale jeśli mówicie że jest ok - to ja Wam wierzę :-))) Uściski i gorące pozdrowienia!

      Usuń
  7. Bardzo klimatyczna praca! Aż powiało chłodem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! - cieszę się że udało mi się uchwycić i przekazać Wam klimat zimy :-))) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Klimat zimowy jest a przecież o to chodziło. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Alicjo, dokładnie o to chodziło - nie czułam za bardzo weny w tym kierunku ale w miarę postępu pracy rozkręcałam się coraz bardziej :-))) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. mega klimatyczna ... i wiesz w życiu bym jej tak nie zinterpretowałam - no SUPER! i nie ukrywam, że cieszę się, że mam jakąś mały udział w rozpoczęciu przez ciebie sezonu zimowego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tę mapkę - w sumie do końca nie miałam na nią klarownego pomysłu. Po analizie wszystkich elementów z kółek - wyszły bombki na choinkę, tło zrobiłam z użyciem maski, strzałka - to domek a gwiazdki przyczyniły się do tego że poszłam w zimowy klimat. Aha i Twoje zacieki i chlapania - to moje sople i zaśnieżone miejsca na kartce. Cieszę się że spodobała Ci się moja interpretacja. Z ciekawością czekam na kolejną mapkę :-)))

      Usuń
  10. Mmm, jaki klimat, fantastyczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna, mroźna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Iskrząca, mroźna... Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka dostosowana tematycznie - zimowa i zrobiona na bogato :)

    OdpowiedzUsuń