czwartek, 27 września 2018

W kolorach Jesieni


Witajcie Kochani :-)

Kilka dni temu powitaliśmy Panią Jesień - w pierwszych dniach jej królowania powiało chłodem i nagłym załamaniem pogody. Ale myślę że to jeszcze nie pora na jesienną chandrę, narzekanie i siedzenie pod kocykiem z kubkiem rozgrzewającej herbaty. Pora zrobić coś dobrego!

Zobaczcie jak dzielnie znoszą jesień bezdomne kotki, zachęcam do odwiedzenia tego miejsca - pełnego miłości i przyjaźni dla czworonogów: Kotki z Brzozowickiej
Może znajdą się Osoby chętne do udziału w aukcji na rzecz pomocy dla kotków. Czeka je teraz bardzo trudny okres, wszak ciepłolubne zwierzęta bardzo źle znoszą zimę, głód i chłód a pozostawione same sobie mogą nie przetrwać ciężkich czasów i nie przywitać wiosny.
Ogrzejcie je swoim dobrym serduszkiem - gorąco zapraszam :-)))

*****

A teraz przedstawiam Wam sowią rodzinkę w jesiennych kolorach. Tę niedużą skrzyneczkę, zdobioną techniką decoupage miałam przyjemność przygotować dla Ani - bardzo utalentowanej i kreatywnej Osóbki.
Ania brała udział w moim wyzwaniu z cyklu Inspiracje ze sznurka na blogu DIY Zrób to sam.
Wśród wszystkich zgłoszonych prac miałyśmy okazję podziwiać kilka przepięknych autorskich projektów Ani, spośród których ten Naszyjnik z bałtyckimi bursztynami zachwycił nas szczególnie.



Zachęcam do odwiedzenia bloga SOWIARNIA - to miejsce z duszą, w którym znajdziecie wiele interesujących pasji jak również miłości do zwierząt, natury i piękna rodzącego się w sercach dwójki wspaniałych, utalentowanych Osób.

A ponieważ podziwiam talent obojga  Artystów, zrobiłam również niespodziankę Panu Hubertowi :-)))














































Pracę zagłaszam na wyzwanie:

- Szuflada - Wyzwanie Gościnnej Projektantki  - Wrześniowy Las

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2018/09/wrzesniowe-wyzwanie-goscinnej.html


- TricksArt - Pudełko, pudełeczko, puzderko
http://tricksartist.blogspot.com/2018/09/wyzwanie-92018-challenge-92018.html


Pozostając w jesiennym klimacie życzę Wam dużo słonecznych dni, mnóstwo energii i optymizmu i jeszcze raz zachęcam do wizyty na bazarku, wszak nie żyjemy na tej ziemi tylko dla siebie.

A kto miałby ochotę, może dołożyć również coś od siebie - aukcję prowadzi Kinga i do niej można zgłaszać chęć dołączenia swoich wyrobów jako fantów na licytację.


Pozdrawiam Was cieplutko i życzę dużo zdrówka,

Inka

33 komentarze:

  1. Fajnie, ze organizujecie taka aukcję, trzeba się dzielić :) z mojej strony ukłony :)
    Szkatułka sowia przesliczna ;) Każdy by sie ucieszył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Aguś - aukcja się rozkręca - jesteśmy bardzo zadowolone że znalazło się sporo Osób o dobrym sercu, chętnych pomóc kociakom. To na prawdę dużo dla nas znaczy a zawłaszcz dla Ki, która jest pomysłodawczynią i organizatorką. Dziewczyna ma wiiiieeelkie serce :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Inko skrzyneczka jest piękna!!! Wspaniały motyw sówek :)) Myślę, że Ani spodobała się bardzo, bo Twoje prace każdego zachwycą! Znam Sowiarnie i podziwiam ich prace! Są rzeczywiście niesamowite, dla mnie poziom mistrzowski! Inko ja bardzo chętnie przyłączę się do licytacji i chętnie pomogę kociakom, niestety każdy link jaki podałaś do FB nie wchodzi mi :((( Pojawia się na FB komunikat " Niestety, ta treść jest obecnie niedostępna " :(( Jestem w grupie Bazarek na rzecz podopiecznych hospicjów onkologicznych, bo do tej pory wspomagałam hospicja (licytując oraz przekazując prace) i wiem, że najpierw trzeba zostać członkiem takiej grupy. Może dlatego mi nie ładują podane linki :(((. Gdybyś podała mi nazwę tej grupy lub inny sposób dołączenia do licytujących, z ogromną przyjemnością dołączę do grona pomagających. Moc uścisków przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, widzę że już sobie poradziłaś beze mnie i pięknie zadziałaś na bazarku :-))))))) Zatem wypada mi teraz podziękować z całego serducha za Twoje zaangażowanie na aukcji - jestem bardzo miło zaskoczona i wniebowzięta jednocześnie. Szczególnie dziękuję za wylicytowanie herbaciarki z kotkiem - zaniemówiłam z wrażenia i mam teraz ochotę mocno Cię uściskać.
      Jak miło jest mieć w blogosferze tak wspaniałych Przyjaciół o wielkich i dobrych sercach. Razem z Kingą jesteśmy zachwycone Twoim zaangażowaniem i serdecznie za wszystko dziękujemy :-))) Moc gorących uścisków i pozdrowień od nas dla Ciebie :-)))

      Usuń
  3. Zachwycił mnie te sówki, są fantastyczne!!! Pozdrawiam jesiennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Danusiu, jestem zaszczycona i również moc pozdrowień przesyłam :-)))

      Usuń
  4. Oj ja wiem co nieco o bezdomnych kotach i nie tylko kotach. Mieszkam pod lasem i w sezonie urlopowym dużo ludzi nie wie co zrobic ze zwierzętami więc je wyrzuca. W ten sposób mamy juz 4 koty, sąsiedzi przygarnęli 2 psy a pląta sie ich jeszcze sporo. Jak to się dzieje że jedni się opiekują a inni wyrzucają jak zużytą rzecz? No nic. Trochę się wyżaliłam. Pudełeczko jest cudne a sowy na nim przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś - to, co piszesz o pozbywaniu się zwierząt przed wyjazdami urlopowymi to niestety nasza smutna rzeczywistość i ogromna plaga. Jest to nieludzkie, niemoralne i wyzute z wszelkich uczuć i jakiejkolwiek wrażliwości. Ja zawsze powtarzam: żeby kochać zwierzęta miłością prawdziwą trzeba mieć w sobie mnóstwo empatii i tzw wyższych uczuć. Niestety świat się dla niektórych kręci tylko wokół ich samych a problemem nie jest to, co zrobić ze zwierzakiem, kiedy wyjeżdżają a to gdzie się fajnie "pobujać" na wakacjach. Zwierzaka się wyrzuci i niech sobie radzi sam - po problemie. Po prostu potworny egoizm i znieczulica.
      Aguś, u mnie w domu od zawsze mieszkają przygarnięte zwierzęta, od dziecka wspólnie z Rodzicami pomagaliśmy bezdomnym psom i kociakom - ja się wychowałam na takich problemach i wiem jak bardzo jesteśmy potrzebni tym biednym, porzuconym czworonogom!
      Dziękuję za pochwały dla mojej skrzyneczki :-))) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. No uwielbiam tę szkatułkę od pierwszego wejrzenia, jak tylko spojrzały na mnie trzy pary sowich oczu :) Bardzo dziękujemy za fantastyczne prezenty oraz za miłe słowa pod naszym adresem, które aż rozgrzewają w taki zimny dzień jak dzisiaj ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wielką radość sprawiasz mi tym komentarzem:-))) Dziękuję bardzo i przede wszystkim to ja ogromnie się cieszę że poznałam tak kreatywne i utalentowane Małżeństwo. Wasze prace zachwycają a SOWIARNIA to takie miejsce, do którego wraca się z ogromną przyjemnością i ciekawością. Jeszcze raz gratuluję dojrzałości twórczej i cudownie dopracowanych, unikatowych projektów.
      Jestem wdzięczna za miłe odwiedzinki i pozdrawiam Was serdecznie :-)))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko, bardzo mi miło :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  7. Śliczna!!! Uwielbiam motywy sówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, Ty też - o to już spory fan klub sóweczek nam tu powstaje. Ale to prawda - sówki są mega sympatyczne wiec jak ich nie kochać :-))) Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za miłą wizytę :-)))

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Sóweczki powstały na specjalną okazję, a że już mamy jesień to i one w jesiennych ubrankach siedzą :-))) Moniko, dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. Sówki prześliczne. Dla Sowiarni jak znalazł:) Często zaglądałam do nich, to zdolni ludzie:)
    Pozdrawiam serdecznie w te jesienne dni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Aniu - robiłam ją specjalnie z myślą o sympatykach tych uroczych ptaków a w Sowiarni wszyscy je kochają :-))) Oj zdolni są zdolni i bardzo kreatywni :-))) Aniu, pozdrawiam cieplutko i dziękuję za wizytę u mnie :-)))

      Usuń
  10. Bardzo sympatyczne sówki w jesiennej oprawie :)
    Do Sowiarni wpadam czasem i podziwiam, mają piękne prace!
    Co do bazarku - ja też nie mogę wczytać linku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, ja też bardzo lubię odwiedzać Sowiarnię odkąd poznałam Anię i Huberta, jestem częstym gościem na ich blogu i z ciekawością podglądam co też pięknego nam zaprezentują :-)))
      Justynko, jeśli chciałabyś dołączyć do bazarku, wyślę Ci zaproszenie przez FB - jeśli masz otwarte konto. Innej możliwości nie ma, bo Kinga ustawiła status wydarzenia jako Prywatne i okazuje się że na imprezę mogą wejść tylko zaproszeni Goście :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  11. Prześliczne sówki i naprawdę urocza szkatułka - może na jesienne skarby.
    A u mnie dziś złota polska jesień w całej pełni i aż chce się tańczyć wśród liści.
    Uściski, Halinko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Małgosiu :-))) W Krakowie też było pięknie, cieplutko i bardzo słonecznie przez cały dzień - taką jesień to ja rozumiem :-)))
      Pozdrawiam i mocno ściskam!

      Usuń
  12. Przesympatyczne są te sówki, szkatułka prezentuje się wspaniale i bardzo jesiennie.
    U nas dziś było pięknie, słonecznie i ciepło. Jutro jednak znów ma być gorzej - szkoda, że ostatnio załamanie pogody przychodzi zawsze na weekend.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ewuniu - też żałuję że ostatnio weekendy są chłodne i deszczowe a aura troszkę złośliwa - ale za to zostaje więcej czasu na rękodzielnicze dłubanki :-))) Dziękuję bardzo za przesympatyczne odwiedzinki, pozdrawiam Cię milutko i mimo wszystko życzę udanego weekendu :-)))

      Usuń
  13. wyśmienita szkatułka i sówki

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne pudełeczko! Ten motyw z sowami jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie Aniu, bardzo mi miło że się spodobało :-)))
      Pozdrawiam milutko!

      Usuń
  15. Śliczne pudełko, dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tak sowie myślę, ,że śliczna ta herbaciarka :) dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe pudełko :) dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam sówki! :) śliczne pudełko! dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. słodkie sówki, dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń