piątek, 20 lipca 2018

Romantycznie, pastelowo, kwiatowo....



Witajcie :-)


Romantycznie, pastelowo, kwiatowo czyli tak, jak lubię - to było zadanie na dzisiaj, bo właśnie dzisiaj powiedzieli sobie TAK a ja miałam ogromny zaszczyt wykonać dla Nich pamiątkowy komplet ślubny.
Niestety nie zdradzę dla kogo powstała ta karteczka w pudełku :-) ale zdradzę z jakich papierków skorzystałam.
Ostatnio zakochałam się w połączeniu papierów pochodzących od dwóch różnych Producentów:
Craft O'Clock i Piątek Trzynastego - kolekcje obu marek pięknie się ze sobą łączą i uzupełniają.
To już kolejna ślubna praca, na której zagościły prześliczne, pastelowe papierki marki Craft O'Clock -  Mój Skarb - Dziewczynka
Papierki są przepiękne, delikatne a jednocześnie bogate w bardzo gustownie zaprojektowane wzory kwiatowe,  można je z powodzeniem wykorzystać do projektów ślubnych :-)
Dzisiaj połączenie szarości i różu, desek i kwiatów, brokatu i złota a wszystko otulone cudownymi różyczkami od WOC.



Zapraszam do obejrzenia fotek:-)













Komplecik posyłam na wyzwania:

- Artimeno - Kartka w pudełku ( bez wykrojników)

https://artimeno.blogspot.com/2018/07/wyzwanie-68-kartka-w-kartoniku-bez.html

- Craft O'Clock - Kwiatowy zawrót głowy

http://www.craft-o-clock-blog.pl/?p=3474

- Miszmasz Papierowy - Dowolna praca z tekturką

http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2018/07/wyzwanie-34-dowolne.html


Kochani, jeśli macie ochotę przygotować sobie bardzo praktyczny i ciekawy w formie album na zdjęcia, zapraszam do mnie na kursik- pojawi się w połowie przyszłego tygodnia :-)

A dzisiaj już żegnam się z Wami, życzę wakacyjnego luzu i dużej dawki słońca - i choć ostatnio bardzo nas zaniedbało - to jednak bądźmy dobrej myśli, wszak większa połowa wakacji jeszcze cały czas przed nami :-)

Uściski,
 Inka



14 komentarzy:

  1. Przepiękny komplecik :)
    Pozdrawiam wakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze piękna kartka!!! Wszystko współgra. Ten odcień szarego jest bardzo ładny:). A kwiaty bajeczne! Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny i bardzo romantyczny ten komplet :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny komplet:)Cudowne kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie dobrane i połączone. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie - delikatnie i zwiewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochane - bardzo Wam dziękuję za przemiłe komentarze i odwiedzinki :-) Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepu Craft O'Clock

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem tak: po prostu PODOBA MI SIĘ! Ja również chętnie łączę kolekcje tych dwóch producentów i miło mi, że mamy podobny gust. Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Romantyczny komplet :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie skomponowana kartka i pudełko:*
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń