niedziela, 15 lipca 2018

Pokaż kotku co masz w środku

Witam niedzielnie,



Dzisiaj chwila wytchnienia, pędzle, rolki i farby odłożone w kąt, remoncik czeka sobie do jutra a ja staram się szybko nadrobić blogowe zaległości :-)
Dzisiaj pokażę Wam zaległą pracę - to karteczka urodzinowa przygotowana dla właścicielki dwóch kotów i  miłośniczki kraju położonego po naszej zachodniej granicy :-)
Zostałam poproszona o przygotowanie czegoś nieszablonowego i pomysłowego zawierającego hasła pisane w języku niemieckim.
Tak oto powstała kocia kartelucha w podróżniczo - fotograficznym klimacie, z gościnną wizytą w Berlinie - a wszystko pod tajemniczą zasłonką z pergaminu :-)

Więc nie rozpisując się zanadto zapraszam do obejrzenia mojej pracy :-)



























Karteczka płaska, do schowania w kopercie, więc nie mogłam tu za bardzo poszaleć z elementami przestrzennymi i papierowymi kwiatami. Ale myślę że urocze kociaki rekompensują wszelkie braki i pięknie się wpisują w klimat tej pracy :-)

Praca wędruje na wyzwanie:

- od A do Zet - Kartka o nietypowym kształcie - bardzo mnie zainspirowała karteczka wykonana przez Yume Art  :-)

http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2018/07/wyzwanie-34.html


Kochani, zmykam na Wasze blogi, życzę udanej niedzieli i równie cudownego tygodnia :-)

Uściski,
 Inka

16 komentarzy:

  1. Jak zawsze bardzo ciekawa karteczka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Ale pomysłowo! Na początku myślałam, że te oczy to jakieś delikatne lampki LED , a to naklejki ze złotym elementem, które dają fantastyczny efekt na pergaminie. jakby oczy świecące we mgle. Genialny efekt! Ciekawa ta kartka:))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka i jaka pomysłowa :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, niezwykła i bardzo intrygująca kartka. Podziwiam Twoją kreatywność, Halinko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kocia praca :) fantastyczny pomysł z wukorzystaniem tej kalki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Super oryginalna :) zaskoczyłaś mnie z tą zasłonką z pergaminu. Efekt zdecydowanie "wow" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tą zasłonka z pergaminu . Karteczka cudna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam przyjemność ją zamówić i nie żałuję. Efekt mnie zachwycił ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Wykazałaś się inwencją! Brawo :) Kociaki są urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochane - bardzo Wam dziękuję za przemiłe komentarze i odwiedzinki :-) Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka śliczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowa. Dziękuję za wspólną zabawę ze sklepem Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy pomysł z wykorzystaniem kalki!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet! :)

    OdpowiedzUsuń