niedziela, 29 października 2017

Nowa przygoda, nowe spojrzenie....

Witajcie Kochani,



dzisiaj mogę się już oficjalnie pochwalić - zasiliłam szeregi DT  Scrap'n'skill :-)))
Będę współpracować z bardzo utalentowanymi Koleżankami scraperkami, będę Was inspirować tworząc przede wszystkim prace z papieru, projekty mediowe,  form przestrzennych też z pewnością nie zabraknie.
Swoją przygodę w nowym miejscu i doborowym towarzystwie świetnych Projektantek zaczynam od 01 listopada - w tym dniu rusza również wyzwanie na blogu Scrap'n'skill z moją pierwszą inspiracją, na które już dzisiaj serdecznie wszystkich zapraszam.
To będzie dla mnie cudowne doświadczenie, jestem zarówno podekscytowana jak i troszkę stremowana - mam nadzieję że zostanę dobrze przyjęta przez Gości odwiedzających mój nowy kreatywny kącik jak i przez Koleżanki po fachu :-)
Myślę że nowe miejsce przyczyni się do nowego spojrzenia na to, co robię i doda mi wiary w swoje siły oraz pozwoli poszerzać wiedzę i doskonalić warsztat scraperski.
Nieustanna praca nad sobą pozwala spełniać moje marzenia i podnosi poprzeczkę coraz wyżej - jestem taką osobą, która lubi wyzwania, więc myślę że to jest miejsce właśnie dla mnie.
Mam nadzieję że podołam nowym zadaniom, nie zawiodę siebie ani Was, trzymajcie kciuki - będą mi potrzebne zwłaszcza na początku nowej drogi.







Chcę Wam również przedstawić moje nowe Koleżanki i zachęcić do zapoznania się z ich twórczością, adresy blogów znajdziecie tutaj.
Dziękuję za Waszą obecność w moim wirtualnym i nie tylko, świecie, dzięki Wam uwierzyłam w siebie i zrozumiałam że pasja daje człowiekowi wielką siłę.

Pozdrawiam cieplutko, życzę udanej niedzieli, niech aura za oknem będzie dla nas wszystkich łaskawsza i nie da się wedrzeć jesiennej chandrze w nasze życie.

Inka

30 komentarzy:

  1. Gratulacje i trzymam kciuki :) Inspiruj nas, ja popatrzę z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i witam serdecznie w gronie moich stałych Gości :-)))

      Usuń
  3. Gratuluję Halinko i trzymam kciukasy za wszystkie Twoje poczynania w nowym miejscu :)

    P.S. Pogoda dziś podła prze okrutnie , zimno i wieje,że łeb urywa. Przynajmniej u mnie w Łodzi.

    Pozdrawiam. Monika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za gratulacje i miłe słówko :-)))

      Usuń
  4. Gratuluję , będziesz nas inspirować, a my będziemy oceniać twoje prace, Na podkarpaciu pada bez końca

    OdpowiedzUsuń
  5. Halinko gratuluję i czekam na Twoje inspiracje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo Ci dziękuję - inspiracje już niebawem :-)))

      Usuń
  6. Serdecznie Ci gratuluję Halinko, jestem pewna że świetnie sobie poradzisz.
    Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, pięknie dziękuję i mam nadzieję że będzie cudownie :-)))

      Usuń
  7. Cieszę się razem z Tobą Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale i gratuluję z całego serducha :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, pięknie dziękuję za wszystkie ciepłe słowa i pozdrawiam serdecznie :-)))

      Usuń
  9. Gratuluję :) Masz fantastyczne prace więc na pewno pokażesz fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emi, dziękuję Ci ogromnie, zawsze wiesz jak dodać skrzydeł :-)))

      Usuń
  10. Gratulacje! Cudownie kochana, że blog pozwala Ci się tak bardzo rozwijać :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko, to rzeczywiście magia, nawet się nie spodziewałam że tak fantastyczna przygoda będzie mi pisana :-)))

      Usuń
  11. Składam serdeczne gratulacje wobec tego "awansu"! Będę podglądać i z pewnością podziwiać. Twórz, rozwijaj się, a my będziemy uczyć się i inspirować. Serdeczności przesyłam na ten już chłodny za oknem czas:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serducha Alinko i zapraszam Cię na nowe inspiracje :-)))

      Usuń
  12. Gratulacje! Tak trzymaj! Pasja i autentyczność w tym co się robi to najlepsze co może się przydarzyć;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Aniu, pasja daje dużą siłę i odwagę - dziękuję ślicznie za gratulacje i zapraszam w wolnej chwili do Scrap'n'skill :-)))

      Usuń
  13. Halinko, jesteś pełna pasji, wciąż podejmujesz nowe wyzwania i wspaniale idzie Ci motywowanie innych:) trzymam kciuki i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Asiu z całego serca i mam nadzieję że w nowym miejscu będą ze mnie zadowoleni :-)))

      Usuń