wtorek, 24 października 2017

Kompletu rocznicowego ciąg dalszy...

Witam Was cieplutko,


zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią dzisiaj dalszy ciąg rocznicowego kompleciku do herbaciarki, czyli karteczka w pudełku :-)  Pamiętacie z poprzedniego wpisu wewnętrzną ściankę herbaciarki, którą ozdobiłam pięknym różanym papierem? Dzisiaj już wiadomo dlaczego taki miałam zamysł z połączeniem dwóch technik - motyw z tej samej kolekcji papierów łączy ze sobą wszystkie trzy elementy zestawu jubileuszowego, tworząc z nich jeden komplet. Jest zachowana kolorystyka, styl i właśnie różane motywy oraz dwa serca - bo przecież one są namacalnym dowodem nierozłącznej,
25 - letniej wspólnej drogi Dwojga Ludzi:-)
Tekturka - Zakochana para - została przycięta przeze mnie na kształt serca - w myśl cytatu
 Jana Pawła II:
..."Dotąd dwoje, choć jeszcze nie jedno... Odtąd jedno, choć nadal dwoje"...

Razem już 25 lat - Serdeczne Gratulacje dla szczęśliwych Jubilatów!!!!











Komplet kartka z pudełkiem spróbuje sił w wyzwaniach;

- Art- Piaskownica - Style retro

http://art-piaskownica.blogspot.com/2017/10/style-retro-edycja-sponsorowana.html

oraz w Studio Szok- Wyzwanie z paletą kolorów

http://studioszok.blogspot.com/2017/10/wyzwanie-55-paleta-kolorow.html


 ***********

A tutaj zdjęcia całego zestawu rocznicowego:




Powiem Wam, Kochani, że takie prace po prostu kocham - pełne szczęścia i miłości, romantyczne, w stylu retro. Klimat, kolorystyka i wydźwięk emocjonalny powinien mieć odpowiedni nastrój i oprawę.
Czy udało się zawrzeć tu wszystkie pierwiastki mojego zamysłu? - oceńcie sami :-)))

To wszystko, co dzisiaj przygotowałam dla Was, zdjęć dużo, a i tak żadne z nich nie oddaje w pełni tego, co można zobaczyć w realu - oko ludzkie jednak jest niezastąpione! Obiektyw aparatu, sztuczne oświetlenie i inne niuanse tworzą pewne przekłamania i niedoskonałości, na które nie mam wpływu.


Dziękuję Wam za wszystkie dobre słowa i moc pozytywnej energii, którą przynosicie tutaj wraz z każdą Waszą wizytą - jest mi ogromnie miło, że chcecie tu zaglądać i dzielić się swoimi opiniami.

Pozdrawiam cieplutko, życzę udanego tygodnia,

Inka

34 komentarze:

  1. Halinko, już w poprzednim poście napisałam wszystko ,lub prawie wszystko na temat mojego zamówienia. Jeszcze raz dziękuję, sprawiłaś, że mogłam spokojnie spać ,nie martwiąc się o reakcje moich kochanych Jubilatów :-) Jeszcze raz serdecznie dziękuję i czekam na moje kolejne zamówienia, jestem pewna ,że to co zamówiłam będzie kolejnym arcydziełem stylistycznym, bo wkładasz całe serducho w to co tworzysz, ale o tym na razie sza....;-)Ten flakonik jest po prostu uroczy ,zdjęcia tego nie oddają ;-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromne dzięki Iwonko za tyle uroczych komplementów, zaczerwieniłam się od nich po same uszy :-) Radość Twoja i radość obdarowanych jest największą nagrodą za moją pracę - to właśnie takie chwile dają mi bodziec do dalszego działania i utwierdzają w przekonaniu że to, co robię ma sens :-)))
      Współpraca z Tobą jest wielką przyjemnością - kolejne zamówionko już w trakcie realizacji :-))) Ściskam mocno i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  2. Cudny zestaw , cudny prezent. przepiekne papiery , przepiękne dodatki. Ja jestem zachwycona!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, z całego serca dziękuję za słowa zachwytu nad moją pracą - ogromnie mi miło że tak bardzo Ci się spodobał ten komplecik :-))
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Aga, cieszy mnie każde dobre słówko, jakie tu zostawiasz - jestem za to bardzo wdzięczna :-)))

      Usuń
  4. Jesteś niesamowicie zdolna, Halinko! Ten zestaw jest rewelacyjny! Bardzo, bardzo mi się podoba, a taka herbaciarka to marzenie:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Kochana - tak pięknie mi tu wszyscy piszecie że aż się wzruszyłam :-))) Dziękuję za całego serca za wszystkie cudowne słowa! Również cieplutko pozdrawiam :-)))

      Usuń
  5. Pozostałe części kompletu zachwycające, jak herbaciarka:) Fantastyczny prezent na wyjątkowa okazję, 25 lat razem - piękna rocznica!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Asiu, jest mi bardzo miło czytać Twoje pochwały, tym bardziej że to moja pierwsza praca na taką piękną okoliczność. Bardzo chciałam żeby Jubilaci poczuli się wyjątkowo w tak ważnym dla Nich dniu :-)))Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  6. Udało Ci się Halinko uzyskać piękny klimat, dokładnie taki jak to opisałaś. Komplecik jest prześliczny, romantyczny i efektowny. Wszystkie elementy świetnie do siebie pasują - to niezwykły prezent który będzie pamiątką rocznicy.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Ewuniu za Twoje ciepłe i piękne słowa, jestem bardzo wdzięczna za uznanie dla mojej pracy. Pozdrawiam Cię gorąco i mocno ściskam :-)))

      Usuń
  7. Cudowny romantyczny komplet, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie Etoile i z chęcią przyjmuję zaproszenie :-)))
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  8. Przecudny komplecik:)jestem nim oczarowana,wszystko dopracowane w każdym calu,pięknie !!! może ja tez się kiedyś naumiem robić takie cuda :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko za wszystkie piękne słowa, bardzo mnie podbudowują :-) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. Przepiękny zestaw poczyniłaš ...piękny efekt.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Gosiu i cieszę się ze podoba się również Tobie - bardzo mi miło :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  10. Całość super... przesympatyczna :) bardzo fajny pomysł na zestaw prezentowy, przyjemne, ciepłe kolorki... jest romantycznie ale i elegancko :) Takie prezenty są najwspanialsze, ręcznie wykonane, z sercem... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Justynko, uwielbiam tworzyć takie emocjonalne podarunki - sprawiają mi zawsze dużo satysfakcji przy pracy :-))) A radość adresatów z ich otrzymania jest najlepszą nagrodą za moje starania :-)

      Usuń
  11. Milo podziwiać tak piękną pracę Wspaniałe dodatki ,kolorystyka i efekt końcowy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Grażynko, bardzo się ciesze że praca przypadła Ci do gustu :-)))

      Usuń
  12. Cudowny komplecik!!! Wszystko ślicznie ozdobiłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję ślicznie Agnieszko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne pełne romantyzmu prace. Uwielbiam takie, bo jestem romantyczką...
    Pozdrwiem serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, miło mi powitać Cię w gronie moich stałych Gości - dziękuję że zechciałaś dołączć :-))) Bardzo się cieszę że przypadł Ci do gustu ten komplecik - romantyzm trochę w stylu retro - też lubię taki klimacik :-))) Pozdrawiam bardzo cieplutko !

      Usuń
  15. Piękna pamiątka :-) - dziękujemy za udział w zabawie Studio SZOK

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zestaw:) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Studio SZOK:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń