piątek, 30 czerwca 2017

W tym wyjątkowym dniu


Witam serdecznie,


rzutem na taśmę spieszę w ostatniej chwili z moją lazurową pracą do Danusi. W tym miesiącu będę chyba ostatnia, wybacz Danusiu tak się złożyło że lazurowy komplecik ślubny musiał czekać aż do dnia dzisiejszego w kolejce na publikację.
Został wykonany w bardzo prostej, dość ubogiej wersji i w dodatku bez kwiatów - po raz pierwszy zrobiłam projekt ślubny bez kwiatów, mnie ich tutaj bardzo brakuje ale "Klient Nasz Pan" - dzisiejsza praca została wykonana na specjalne życzenie i moje osobiste zdanie jest tutaj kwestią drugorzędną ;-).
Brak kwiatów nadrobiłam umieszczeniem pięknej wycinanki Pary Młodej i wianuszka, stworzyłam kilka warstw a kompozycję wzbogaciłam tiulem, perełkami oraz turkusowym kryształkiem.
Karteczka została zapakowana w podobnie ozdobione pudełko.











Komplet ślubny zgłaszam do zabawy kolorystycznej oraz do wyzwań:

- Cykliczne Kolorki Artystek Kolorystek - Lazurowy,


http://danutka38.blogspot.com/2017/06/cykliczne-kolorki-2017.html

- LaseroweLOVE - Ten wyjątkowy dzień

http://laserowelove.blogspot.com/2017/06/wyzwanie-6-wyjatkowo-bez-wyjatkow.html


- Filigranki - Monochromatycznie

http://filigranki-pl.blogspot.com/2017/06/wyzwanie-23-monochromatycznie.html




Kochani, przed nami weekend, życzę Wam udanego wypoczynku, pięknej pogody i dużo uśmiechu.
Jutro jest 01 lipca, dla mnie ten dzień będzie powodem do podwójnego świętowania - obchodzę imieniny a od bloga DIY - zrób to sam dostałam bardzo fajny prezent - zaczyna się moja pierwsza przygoda w nowej roli, jeśli znajdziecie chwilkę, zapraszam do mnie :-)))

Do zobaczenia zatem, ściskam i pozdrawiam,

Inka



24 komentarze:

  1. Prześliczna kartka i ten minimalizm jest uroczy.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ciepłe słówko, miłe odwiedzinki, zapraszam tutaj częściej:-)))

      Usuń
  2. Po prostu klasyczna elegancja, wyszło wspaniale.
    Z okazji imienin życzę Ci Halinko wszystkiego co tylko sobie wymarzysz. Niech spełniają się Twoje marzenia i plany, nawet te najdziwniejsze.
    Ściskam Cię mocno i życzę udanego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, serdecznie dziękuję za życzenia i pochwały dla mojej pracy. Najdziwniejszych marzeń mam dużo więcej niż tych zwyczajnych, gdyby się zrealizowały, byłabym najszczęśliwszą osobą na Ziemi :-))) Buziaki i uściski!

      Usuń
  3. Bardzo delikatna, elegancka karteczka. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo wdzięczna za Twoje piękne słowa i wizytę w moich skromnych progach. Również pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
  4. Szczerze mówiąc brak kwiatów dobrze wyszedł na tej karteczce :) jest wspaniała w swojej prostocie i niewielkiej ilości kolorków. Bardzo mi się podoba! Ta wycinanka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, tak się już przyzwyczaiłam do używania kwiatów jako głównej ozdoby pracy że nie wyobrażałam sobie stworzyć kartki ślubnej bez nich, ale kiedy teraz patrzę na ten projekt, myślę że masz rację - wyszło całkiem nieźle a taki minimalizm jest całkiem elegancki i niczego nie ujmuje tutaj brak elementów kwiatowych. Mnie też ta wycinanka bardzo przypadła do gustu :-)))

      Usuń
  5. Krásna, jednoduchá, jemná ... príjemnú nedeľu želám

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ana, jestem bardzo zadowolona z Twoich odwiedzin i pięknych słów. Miłego tygodnia :-)

      Usuń
  6. Halinko, dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych - z kwiatkami czy bez, zawsze świetnie sobie radzisz :-)
    Powstał piękny, delikatny i romantyczny komplecik!
    I z pewnością zachwycił obdarowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, album bardzo się podobała osobie zamawiającej i mam nadzieję że obdarowanym również :-)

      Usuń
  7. Wszystkiego Najlepszego z okazji imienin!!!
    A karteczka jest delikatna, piękna i bardzo elegancka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, Karolinko, komplet bez kwiatów ale widzę że przypadł Wam do gustu - cieszę się :-)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję i zapraszam tutaj częściej :-)))

      Usuń
  9. Śliczny komplet, bardzo fajnie wygląda ten tiul! dziękuję za zabawę z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję serdecznie za wspólną, fajną zabawę.
      Pozdrawiam milutko :-)

      Usuń
  10. Kocham niebieski,więc ten komplet podoba mi się już "z urzędu":)))
    I nawet jakby nie był niebieski,to też by mi się podobał.W tym przypadku kwiaty są zbędne.Swoją rolę bezbłędnie odegrał tu tiul.Od razu wiedziałaś,że tiul będzie tu dobrze wyglądał,prawda?Nie mylę się?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aduś, wiem że to Twoje kolorki, pamiętam zawsze o tym robiąc lazurowe zestawienia barw i tym razem również pomyślałam o Tobie podczas tworzenia tego kompletu. Co do kwiatów, wszystkie przekonałyście mnie że ich brak jest tu atutem - więc postawiłam na tiul. Tak, Adeczko, od razu miałam w głowie taką właśnie wizję, tiul, wianuszek i Młodzi. Tyle.
      Dziękuję również za Twoje uznanie i podzielenie zdania naszych Koleżanek :-)))

      Usuń
  11. Śliczny komplet. Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Laserowe LOVE.

    OdpowiedzUsuń
  12. Elegancki komplet! Dziękuję za udział w wyzwaniu Laserowe LOVE :)

    OdpowiedzUsuń