środa, 21 grudnia 2016

Szopka zamknięta w bombce

Witam,
dzisiaj wykonałam świąteczną ozdobę umieszczoną w środku akrylowej kuli.
Jedna połowa bombki jest ozdobiona od strony wewnętrznej techniką decoupage, nakleiłam postać pięknego anioła na tle nakrapianego złotą farbą nieba, obok którego zakwitła czerwona poinsecja - tak ozdobiona połówka kuli stanowi tylną ściankę całej kompozycji. Następnie wewnątrz bombki umieściłam przestrzenną ozdobę - krajobraz zimowy na który składa się delikatny, bibułkowy podkład imitujący ośnieżone pagórki, kawałki naturalnych gałęzi brzozy to drzewa, na tej konstrukcji osadziłam tekturkową szopkę. Kompozycję przyozdobiłam szyszką, laskami cynamonu, malutkim, białym kwiatem i delikatnymi listeczkami i gwiazdkami.









 

Pracę zgłaszam na wyzwanie w NAMASTE - Boże Narodzenie

http://swiatnamaste.blogspot.com/2016/12/wyzwanie64-boze-narodzenie.html




 Po zamknięciu bombka została przewiązana niebieską wstążką, i dużą srebrzystą kokardą.
Średnica bombki: 14 cm.


Pozdrawiam i zapraszam ponownie,
Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz