poniedziałek, 26 grudnia 2016

Siódmy z całej kolekcji

Witajcie,
 mam nadzieję że nie zanudziłam Was ilością wykonanych prac na bazie drewnianego dzwonka, ale jak już wcześniej wspomniałam robiły się praktycznie same a ja przy ich tworzeniu miałam wspaniałą zabawę i trochę oddechu pomiędzy świątecznymi porządkami a kulinarnymi zajęciami w kuchni. Prace wykonane na ostatnią chwilę okazały się strzałem w dziesiątkę i były przyjęte z zachwytem przez osoby nimi obdarowane.
Jestem bardzo zadowolona zarówno z radości innych jak i z efektu mojej pracy. Wszystko udało się zrobić na czas, stworzone z tego, co było pod ręką, bo zamówienia spłynęły na dwa dni przed świętami i nie było już czasu na szukanie dodatków w sklepach, tym bardziej - troszkę nieskromnie - jestem z siebie dumna :)

To już ostatni:





 Pracę zgłaszam na wyzwanie w NAMASTE- Boże Narodzenie

http://swiatnamaste.blogspot.com/2016/12/wyzwanie64-boze-narodzenie.html





oraz w Craft Style - Świąteczne bingo - wybrałam linie: napis, tekturka,kwiaty lub warstwy, tekturka, media
obie opcje pasują ;)

http://craftstylepl.blogspot.com/2016/12/grudniowe-wyzwanie-ze-swiatecznym-bingo.html




Pozdrawiam cieplutko,
 Inka

1 komentarz: