sobota, 28 września 2024

Ślubuję Ci...

 Hej, hej Kochani :-)


Dzisiaj prezentuję kolejny projekt przygotowany dla wrześniowych Nowożeńców.
Na specjalne życzenie wykonałam kwadratową karteczkę zapakowaną w pudełko z okienkiem.

Po raz kolejny sięgnęłam po moją ulubioną ślubną kolekcję marki Margaret "Love me tru". Jest jasna, pastelowa i bardzo delikatna, dlatego dodatkowo dołożyłam kontrastowy papier bazowy pochodzący od innego producenta. Ten zabieg miał na celu podkreślić i ożywić mój projekt. Ciemny róż bardzo dobrze komponuje się z grafiką okazałego bukietu różyczek, na którym ułożyłam przestrzenną kompozycję kwiatową.
Na pierwszym planie umieściłam tekturki - serca oraz dwie złote obrączki a tuż obok nich - kartkę z kalendarza z oznaczeniem daty zaślubin.

Wnętrze kartki zostało wyposażone w karnet z życzeniami oraz kieszonkę na kopertę "banknotówkę". 
Z kolei pudełko ozdobiłam w bardzo prosty i skromny sposób, a to dlatego że przez przezroczyste okienko widoczna jest romantyczna i dość bogata kompozycja ślubna.
















Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję za odwiedzinki i do zobaczenia niebawem,

Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz