poniedziałek, 17 lipca 2023

Kobiece urodziny w stylu salonowym

 Witajcie Kochani :-)

W ostatnim czasie moje rękodzieło bardzo obrodziło w projekty urodzinowe - więc na odmianę,  dzisiaj będzie .....yyyy.........  urodzinowo? :-))))) .


Kochani, nie wiem czy kiedykolwiek tutaj wspominałam że uwielbiam tworzyć kobiece projekty o eleganckiej i wyrafinowanej formie :-)

Pamiętam, że już jako mała dziewczynka, bardzo lubiłam oglądać stare filmy, spektakle i musicale kostiumowe. Zachwycałam się przepięknymi kreacjami, wręcz podziwiałam je z otwartą buzią, nie mogąc zupełnie skupić się na fabule :-)

 I zostało mi tak do dzisiaj - dlatego ta praca, dosłownie - "stworzyła się sama".

 Do wykonania projektu wytypowałam kilka różnych kolekcji papierów ale ostateczny wybór padł na "Princess" od Stamperii. Jej niepowtarzalny klimat oczarował mnie i zachwycił totalnie.
Stonowana, idealnie zestawiona ze sobą kolorystyka plus cudowne grafiki, rodem z królewskich salonów, to jet to, czego szukałam.
Jak wiadomo, garderoba każdej ówczesnej damy obowiązkowo składała się z przepięknego, dopasowanego i ciasno sznurowanego gorsetu, koronkowych dodatków, stonowanych, gustownie dobranych barw, dystyngowanych drobiazgów oraz przepięknej biżuterii, misternie wykładanej perłami i kamieniami szlachetnymi.
Plisowane żaboty i gipiurowe wykończenia, z równo wykonanymi zakładkami, to bardzo eleganckie dodatki, które idealnie sprawdzały się zarówno w strojach spacerowych jak i sukniach koktajlowych, wieczorowych czy balowych :-)
A codzienne przechadzki po różanym ogrodzie, w otoczeniu elegancko odzianych dam, to nie tylko styl życia ale również podstawowy rytuał każdej, dystyngowanej, szanującej się piękności.


Kochani, serdecznie zapraszam Was do obejrzenia fotek dzisiejszego zestawu jubileuszowego ;-)






 










 

  Pracę zgłaszam na wyzwanie:



Kartę zgłaszam na wyzwanie:

Pozdrawiam Was milutko i do zobaczenia,

Inka 

4 komentarze:

  1. Halinko cudowna kartka. Również zachwycają mnie filmy kostiumowe i książki z epoki. Nic dziwnego że karteczka stworzyła się sama, wszystko w niej pasuje do siebie idealnie. Owa dama dla której powstała, na pewno będzie zachwycona. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka Halinko. Ja też lubię takie klimaty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny zestaw w 100 procentach kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczna, niezwykle oryginalna i baaaardzo kobieca 💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń