niedziela, 28 kwietnia 2024

H jak Hostia - DT KARTKOWE ABC

Cześć Kochani :-)


Dzisiaj prezentuję komplet komunijny w formie kartki z życzeniami i ozdobnego pudełka.
Moja praca przeznaczona jest dla chłopca, utrzymana w tradycyjnej kolorystyce błękitu i delikatnych niebieskości.
To również propozycja inspiracyjna dla Kartkowego ABC do wyzwania H jak Hostia.
Serdecznie wszystkich zachęcam do licznego udziału i zgłaszania swoich pięknych karteczek ;-)


 

Bardzo polubiłam formę kartkową z nałożonymi na siebie warstwami tła i zaokrąglonymi rogami. To już chyba mój znak rozpoznawczy, bo każdą pracę zaczynam od zaokrąglenia kątów prostych bazy kartki oraz papierów scrapowych  ;-)

 











Do wykonania dzisiejszej pracy użyłam błękitnych papierów marki Margaret Mycraftime oraz Crafty Moly. Dekoracja złożona z tekturek, to również połączenie motywów od w/w producentów.
Tegorocznym hitem na moich pracach komunijnych są naturalne kłosy zboża, które przepięknie podkreślają charakter tej wyjątkowej uroczystości.
Kompozycja roślin została ułożona z ręcznie wykonanych kwiatów tkaninowych, listeczków oraz delikatnej tekturki - gałązki z kuleczkami - od Margaret.
Niebieskie serwetki, wycięte z wykrojnika, dodają finezji i elegancji.

Mam nadzieję że moja dzisiejsza propozycja przypadnie Wam do gustu.

Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego wypoczynku ;-)
Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz