czwartek, 23 marca 2023

Pastelowo, urodzinowo, wiosennie - DT MARGARET

 

 Cześć Kochani :-)


Podobnie jak większość z nas, ja również z wielką niecierpliwością wypatruję cieplutkiej, pachnącej kwiatami i kolorowej wiosny :-)


 

 I właśnie taką wiosenną aurę starałam się wyczarować na mojej dzisiejszej pracy, a pomogły mi w tym hasła z naszej marcowej Margaretki.
Zawiera się ich tu dość sporo, ale zgodnie z obowiązującymi zasadami naszych wyzwań, w wyborze tych przewodnich haseł kierowałam się zasadą - trzy sąsiadujące: UŚMIECH - WIANEK - TYKA oraz barwy środka i dwa naprzeciwległe hasła: WIANEK - ZIELEŃ/RÓŻ - POSTRZĘPIONE :-)

Romantyczny obrazek na kartce - z UŚMIECHNIĘTĄ dziewczyną, huśtającą się w wiosennym ogrodzie, wykonałam z mojej ulubionej kolekcji "Romantic Moments"oraz paseczków i arkuszy z elementami do wycinania. WIANEK, zdobiący wieczko pudełka, został upleciony z RÓŻOWYCH kwiatuszków i ZIELONYCH listków. Powstał na bazie jednej z naszych cudownych tekturek :-)
Idealnymi dodatkami wykończeniowymi projektu okazały się: POSTRZĘPIONA koronka i różowa wstążka.
TYKAJĄCY element to oczywiście motyw zegara, nieśmiało wyglądający spod kompozycji kwiatowej.
Kobiecy komplet powstał z okazji świętowania 40 - tych urodzin. Mam nadzieję że będzie miłym akcentem, uświetniającym Solenizantce ten wyjątkowy dzień :-)











Produkty ze sklepu MARGARET, wykorzystane w pracy:
- kolekcja papierów "Romantic moments"
- arkusz papieru PSM 0303
- arkusz papieru PSM 0304
- arkusz papieru PSM 0311
- arkusz z listkami do wycinania PSM 0414
- pasek z różowymi kwiatami PSM 0420
- tekturka - wianek TBM 0070
- tekturki róże TBM 0038
- baza kartkowa BKG KW White

Komplet zgłaszam na wyzwania:


Ze sklepu wykorzystałam:





Pozdrawiam Was wiosennie,

Inka


5 komentarzy:

  1. Przepiękny zestaw na ślub. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca i super przesłanie. Dzięki za udział w wyzwaniu sklepu Miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca. Dziekuję, że bawisz się z nami na blogu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. DT Beata

    OdpowiedzUsuń