wtorek, 19 marca 2019

Wiosenny album harmonijkowy

Witajcie  Kochani :-)



W powietrzu czuć wiosnę więc na moim blogu również zrobiło się ciepło i optymistycznie.
Dzisiaj pokażę Wam album harmonijkowy wykonany z pięknych, "Minaty - owych" papierków.
Zarówno gama kolorystyczna jak i motywy zaprojektowane przez Karolę Witczak są po prostu urocze, pełne klimatu i wdzięku :-))) 
Jak tylko otworzyłam przesyłkę z materiałami i papierkami, od razu wiedziałam na co je przeznaczę - i tak oto powstał nieduży ale za to bardzo uroczy albumik na zdjęcia.
Sielski klimacik połączony z pastelowymi barwami i egzotycznymi obrazkami jest pełen klimatycznego uroku. I tak na prawdę nie potrzeba już zbyt wiele by wyszła śliczna pamiątka, gromadząca wewnątrz wyjątkowe wspomnienia.

Na poniższych fotkach szczegółowo pokazałam detale tej pracy i każdą, ozdobioną kartę - mam nadzieję że choć troszkę przypadnie Wam do gustu ;-)))


























 






















































I jest jeszcze jeden powód, dla którego właśnie dzisiaj prezentuję ten albumik :-)))
Praca powstała jako inspiracja do aktualnego wyzwania w Art- Piaskownicy -  korzystając z okazji serdecznie zapraszam wszystkich do licznego udziału. Temat bardzo wdzięczny, królują w nim Mixed Media a konkretnie - Wyciski z foremek :-)
Jeśli lubicie używać ich w swoich pracach - temat jest stworzony dla Was, Moi Drodzy!!!
Zatem widzimy się w Piaskownicy, mam nadzieję że  dołączycie do zabawy i pokażecie nam mnóstwo świetnych pomysłów :-)))

Zapraszam również TUTAJ po garść inspiracji przygotowanych przez nasz kreatywny Team - zobaczcie jak piękne i różnorodne prace przygotowały dla Was " Babeczki Piaskowe" :-)))



Pozdrawiam serdecznie i życzę twórczych pomysłów.
 Inka


14 komentarzy:

  1. Fantastycznie, radośnie i po prostu prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny album, ja mało biorę udział w tych wszystkich wyzwaniach blogowych / może kiedyś spróbuję/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kolorystyka :) jest radośnie, wiosennie, optymistycznie :) błękit pięknie pasuje do całości :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny albumik, Halinko. Tyle ciepła, wiosny, delikatności i uroku w nim się zawiera.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie wiosennie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Halinko, ja jestem pełna zachwytu nad tym albumem. Jest tak pięknie skonstruowany , że chyba nie wiedziałabym jak go zagospodarować, by zbyt dużo nie zasłonić :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie detale, szczegóły i te moje ulubione ptaszki pięknie razem się komponują. Halinko stworzyłaś przepiękną pracę! Jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, ale piękny!!!! Inko stworzyłaś wiosenne dzieło!! Bardzo mi się podoba!!! Detale, układ, wszystko przemyślane i dopracowane!! Ślicznych papierków użyłaś :)) Zauroczyła mnie ta kołatka, można zapukać i otworzą się karty pełne magicznych wspomnień :)). Buziaczki dla Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, wiosenny, bardzo subtelny. Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykle piękny album, świetnie skomponowany i bardzo radosny, wiosna aż od niego bije :) Bardzo podoba mi się kolorystyka i ten ogrom detali :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny album . Dopracowany w każdym szczególe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny album :) Wspaniałe detale !

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo wiosenny albumik! Cudny!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń