poniedziałek, 4 czerwca 2018

Komunijnie w beżu

Cześć, witajcie :-)



Dzisiaj  już ostatnia komunijna praca w tym sezonie:-)
Przedstawiam Wam pamiątkowy komplecik przygotowany dla dziewczynki. Do jego stworzenia użyłam pięknych, bardzo subtelnych  papierów scrapowych w odcieniach beżu i brązu.
Z ciemniejszego wycięłam pasy i ułożyłam je na kształt krzyża, jasny tworzy piękne tło oraz przestrzenne panele, na których znalazły się pierwszokomunijne ozdoby z tekturek.
Całości dopełniają kompozycje z papierowych lilijek ułożonych na tiulu.
Piękne tekturki pochodzą między innymi ze Scrapka oraz Filigranek.
Karteczkę zdobi kielich i hostia a pudełko - aniołek.

Tak prezentuje się komplecik w pełnej krasie :-)






















Ten beżowy papier w połączeniu z brązem i delikatnym akcentem bieli jest fantastyczny i miły dla oka, szczególnie dla mnie - takie trochę dziwne skojarzenie mi się nasunęło - jakbym patrzyła na kawę cappuccino z białą pianką i posypką czekoladową :-)
W każdym razie mnie bardzo przypadło do gustu to zestawienie barw, myślę że jeszcze nie raz chętnie je  powtórzę w swoich pracach.

Komplecik zgłaszam na wyzwania:

- Kartkowe ABC - J jak Jedzenie - u mnie kiść winogron :-)

https://kartkoweabc.blogspot.com/2018/05/j-jak-jedzenie.html



Obiecuję że w tym roku już nie będę Was męczyć tematyką komunijną , za to w najbliższym czasie na pewno nie zabraknie ślubnej, pojawią się też inne prace z okazji wszelkich rodzinnych uroczystości.

Dzisiaj wpadam tu na szybciutko, wszak to już poniedziałek i w dodatku taki dość trudny, bo po długim weekendzie - jak szybko zleciał ten wolny czas. No cóż, co dobre szybko się kończy, czas wracać do swoich obowiązków dnia powszedniego. Trzymajcie się cieplutko, miłego tygodnia  :-)
 

Buziaki,
Inka


16 komentarzy:

  1. Wspaniałą, taka elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka mi się właśnie zamarzyła - elegancka ale nieszablonowa :-)))

      Usuń
  2. Przepiękny komplet, ten beżowy kolor nadaje elegancji i szyku.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - ale taka uroczystość zobowiązuje - więc nie mogło zabraknąć elegancji i szyku :-))) Dzięki wielkie za ciepłe słowa :-)

      Usuń
  3. I mnie podoba się to zestawienie kolorów! cudne prace! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje Danusiu i również pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
  4. prześliczny komplet i bardzo fajne zestawienie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz pierwszy zestawiłam ze sobą takie barwy na karteczce dla Dziewczynki i przyznam nieskromnie - wyszło super :-))) Dzięki Basiu!

      Usuń
  5. Piękny i spójny komplet :) A skojarzenie z kawą cappuccino z pianką i posypką bardzo mi się podoba ;) Dziękuję za udział w zabawie na blogu KartkoweABC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu - takie ciepłe i miłe barwy że aż mi kawą zapachniało :-))) A kawę to ja lubię - i to bardzo!

      Usuń