poniedziałek, 12 marca 2018

Zamotana owieczka


Witajcie Kochani,


do wykonania dzisiejszej karteczki zainspirował mnie temat wyzwania trwającego na blogu Kartkowego ABC - D jak Dratwa. Uwielbiam wykorzystywać dratwę w swoich pracach - tutaj chciałam użyć jej w sposób niestandardowy i nieprzewidywalny i tak oto powstała moja zamotana owieczka. Tułów wycięłam z grubego kartonu i owinęłam dużą ilością dratwy w taki sposób, by imitowała pokręconą wełnę. Łapki też zostały wykonane z dratwy i drewnianych koralików, natomiast głowę narysowałam i pokolorowałam farbami akwarelowymi. Płotek został zrobiony z drewnianych patyczków od lodów a piękne rozety powstały przy użyciu maski i pasty strukturalnej.
Karteczka powędruje z życzeniami na Podhale - myślę że owieczka w takim wydaniu spodoba się Góralom :-)))



















 I jeszcze w promieniach słońca - wypatrująca upragnionej wiosny na górskich halach :-)))










W tym sezonie większość moich karteczek wielkanocnych powstała w barwach brązu i niebieskości - bardzo lubię ten zestaw kolorystyczny - jest spokojny, stonowany i ładnie współgra ze sobą.

Karteczkę posyłam na wyzwania:

- Kartkowe ABC - D jak Dratwa

https://kartkoweabc.blogspot.com/2018/02/d-jak-dratwa.html
- Art Brawurka - kartka na Wielkanoc - konkurs

http://artbrawurka.blogspot.com/2018/03/kartka-na-wielkanoc-konkurs.html

- Scrap And Me - Wielkanoc

https://blogscrapandme.blogspot.com/2018/03/wyzwanie-42-wielkanoc.html

- APS Craft - Wielkanoc ze zwierzątkiem

http://apscraft.blogspot.com/2018/03/wyzwanie-6-wielkanoc-ze-zwierzatkiem.html


To już wszystko, co na dzisiaj przygotowałam.
Kochani, żegnam się z Wami bardzo cieplutko i zapraszam na kolejne wpisy.
W czwartek będzie kursik na słoik z niespodzianką, jeśli jesteście ciekawi co wykombinowałam - serdecznie zapraszam :-)))

Inka

35 komentarzy:

  1. owieczka inna / w kolorycie/ ale mnie się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Tereniu - miałam zrobić białą, ale ten szary rodzaj dratwy wydaje się bardziej naturalny - więc owieczka jest w stylu eco :-)))

      Usuń
  2. Świetna ta dratwowa owieczka! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Bogusiu - prawda że jest zamotana i całkiem sympatyczna? :-)))

      Usuń
  3. kartka cudo! fantastyczny pomysł , a samo wykonanie rewelacyjne! podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Basiu - ogromnie się cieszę że przypadła Ci do gustu :-)))

      Usuń
  4. O JEJKU!!!! Ależ fantastyczna owca:) Cała praca jest fantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki Kochana - super że Ci się podoba :-)))

      Usuń
  5. Oryginalna i niepowtarzalna, wspaniale ją zamotałaś !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś - to był taki pomysł typu EUREKA - zobaczyłam temat wyzwania i pomysł runął na mnie jak przysłowiowy grom z jasnego nieba :-)))

      Usuń
  6. Bardzo ładna karteczka i kolorki ma bardzo delikatne:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Karolinko za milutkie komplementy :-)))

      Usuń
  7. Cudowna kartka, Halinko. Ta owieczka jest prześliczna - podziwiam pomysł.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Miło Małgosi że i Ty pochwalasz mój zamotany pomysł :-) Dziękuję ślicznie i odwzajemniam uściski :-)))

      Usuń
  8. Przeurocza, słodziutka owieczka i kartka wspaniała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie - jest mi ogromnie miło :-)))

      Usuń
  9. Rewelacyjny płotek ,pomysłowa owieczka świetnie do niego pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewinka, jak fajnie że najpierw zwróciłaś uwagę na płotek - aż się prosił żeby go obok je owieczki postawić - takie recyklingowe dopełnienie całości:-)))

      Usuń
  10. Świetne wykorzystanie dratwy! Całość robi super wrażenie, piękne tło i ładnie skomponowane kolorki :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie - cała przyjemność po mojej stronie a temat Waszego wyzwania bardzo inspirujący :-)))

      Usuń
  11. bardzo interesujący sposób na owieczkę znalazłaś :) Twoja pomysłowość jest nieograniczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Asiu, dlatego uwielbiam wyzwania - dzięki fajnym tematom powstają nieraz dość szalone pomysły :-)))

      Usuń
  12. Owieczka jest cudowna. Górale powinni być zadowoleni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tinuś, mam nadzieję że się spodoba. Zrobiłam drugą, bliźniaczą bo i mnie przypadła do gustu ta śmieszna istotka :-)))

      Usuń
  13. rozczuliła mnie ta owca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha,ha no dzięki - i kto by pomyślał że kawałek sznurka tak rozbawi moich Gości :-)))

      Usuń
  14. Cudowna praca!Dziękuę za wspólną zabawę ze Scrapandme. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, cała przyjemność po mojej stronie :-)))

      Usuń
  15. Cudna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe:)

    OdpowiedzUsuń