sobota, 3 lutego 2018

Ślubnie w pudrowym różu

Witajcie,


dzisiaj przychodzę do Was ze ślubnym komplecikiem w kolorze delikatnego, pudrowego różu.
Praca powstała dla Scrap'n'skill. To moja podpowiedź na wyzwanie w lutym. Inspirujemy się moodboardem - motywem przewodnim są serca oraz paleta kolorystyczna w delikatnych barwach różu , beżu, złota i bieli. Zapraszam na bloga Scrap'n'skill po więcej inspiracji i wytyczne do wyzwania - mam nadzieję że zechcecie wziąć w min udział i stworzycie śliczne, ulotne i melancholijne prace na podstawie barw i motywów, jakie Wam proponujemy. Zachęcam bardzo gorąco do wspólnej zabawy i stworzenia oryginalnych, niepowtarzalnych projektów. Czekamy z wielką ciekawością na Wasze zgłoszenia - wyzwanie trwa do 25 lutego :-)))

Oto moja propozycja i podpowiedź dla Was:





       
  






Mam nadzieję że troszkę Was zainspirowałam, po więcej informacji zapraszam do Scrap'n'skill - tam czekają na Was również piękne projekty moich zespołowych Koleżanek - ZAGLĄDNIJCIE do nas:-)


Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia,

Inka

17 komentarzy:

  1. Choć to nie moje kolory, to całość zgrabnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tomku, bardzo mi miło :-))) Wiem że mężczyźni raczej nie przepadają za przesłodzonymi pracami, tym bardziej jestem wdzięczna za ciepłe słówko. Pozdrawiam bardzo serdecznie :-)))

      Usuń
  2. Halinko, komplet jest przepiękny. Bardzo podoba mi się jego kolorystyka i ciekawa kompozycja.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, kolorystyka na życzenie zamawiających. Mnie najbardziej z całej kompozycji podobają się zakochane ptaszki :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. Słodko i romantycznie jak na ślun przystało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś - rzeczywiście słodko i landrynkowo. Klient nasz Pan, ja jestem zawsze otwarta na wszelkiego rodzaju wyzwania - choć akurat ta karteczka nie należała do szczególnie skomplikowanych :-))) Pozdrowienia!

      Usuń
  4. Piękny, romantyczny komplet, Halinko!
    Miłej niedzieli Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, sezon ślubny 2018 uważam za rozpoczęty :-))) W tym roku powstanie u mnie trochę takich romantycznych karteczek :-))) Również życzę udanej niedzieli i pięknego tygodnia :-)))

      Usuń
  5. Prześliczny zestawik! Mnie taka kolorystyka bardzo się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę że kolorki przypadły Ci do gustu, pomimo że słodkie to jednak subtelne i delikatne:-))) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Piękna delikatna ,romantyczna praca .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, bardzo się cieszę że i Tobie przypadła do gustu moja praca. Wielkie dzięki:-))) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Bardzo sympatyczna paleta kolorów :) ten róż jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. delikatnie i elegancko, idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń