sobota, 18 listopada 2017

Elf w różanym ogrodzie...

Witajcie Kochani,


jak by to było fajnie gdyby w moim ogrodzie pracowały Elfy i Wróżki, które za dotknięciem czarodziejskiej różdżki zrobiły w nim wszystko, co jest do do zrobienia. U mnie niestety nie ma takich pomocników, muszę sama poradzić sobie ze wszystkimi ogrodniczymi pracami. Natomiast ta karteczka ma nieść przesłanie i dobrą energię do Osoby, która teraz bardzo tego potrzebuje - mam nadzieję że za sprawą tej pracy uda mi się wyzwolić małą cząstkę radości i uśmiechu.

Karteczka jest warstwowa, delikatna i ukwiecona - taki klimat kocham i myślę że sporo osób też odbierze go dość pozytywnie. W te jesienne, pochmurne już dni, przyda się szczypta wiosennego powiewu na blogu.

Zatem Kochani, zapraszam na wspólny spacer z wesołym Elfem, po pachnącym różanym aromatem ogrodzie :-)










Mam nadzieję że moja inspiracja poprawiła Wam nastrój i przywiodła wspomnienia ciepłych, wiosennych dni, wypełnionych śpiewem ptaków oraz świeżym zapachem  rozwiniętych w pełnym słońcu kwiatów.

Zostawiam Was w tym miłym nastroju, żegnam się i zapraszam do mnie ponownie.

Karteczkę posyłam na wyzwania:

Scrapek - Zrobimy to na szaro

http://scrapek.blogspot.com/2017/11/wyzwanie-nr-62-zrobimy-to-na-szaro.html

- Przyda się - Wyzwanie listopadowe - Schabby Chic

http://blog.przyda-sie.pl/wyzwanie-listopadowe-shabby-chic/

- Klub Twórczych Mam - Motylem jestem

http://klub-tworczych-mam.blogspot.de/2017/10/wyzwanie-goscinnej-projektantki-motylem.html


Uściski i pozdrowienia,
Inka

27 komentarzy:

  1. Super ogrodowy klimat :) lubię połączenie zieleni i różu, u Ciebie wyszło bajkowo i romantycznie, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Justynko za uznanie dla tej pracy i wszystkie przemiłe komentarze, które zostawiłaś dzisiaj podczas Twojego maratonu po moim blogu. Oddaję Ci kawał serducha za te piękne komplementy - jest mi ogromnie miło je czytać i ciesze się że moje prace przypadły Ci do gustu. Uściski dla Ciebie i Ewuni :-)))

      Usuń
  2. Kochana przepiękna kartka,aż się rozmarzyłam,cudne kolory iście wiosenne,pięknie !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Marylko, buzia mi się sama uśmiecha kiedy czytam Twój przesympatyczny komentarz. Ściskam i pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
  3. Piękne kolory, elfy, kwiaty- można wręcz poczuć zapach tych róż :) Moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, Kochana za tyle pozytywnej energii i ciepłych słów. Ja też kocham taki kwiatowy i magiczny klimacik :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Śliczna kartka, a róże jak żywe!!! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Danusiu, cieszę się że choć troszkę wiosny podarowałam moim Gościom za sprawą tej karteczki. Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  5. Oj tak, zrobiło się cieplutko na sercu ;-)
    Co tu można powiedzieć? Jak zawsze wszystko ze smakiem połączone. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Iwonko, cieszę się że i Tobie spodobała się moja sceneria z baśniowego ogrodu.
      Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego tygodnia :-)))

      Usuń
  6. śliczna karteczka:) jak miło pooglądać tak piękną, pełną barw i ciepła kompozycję w ten czas słotny i chłodny! od samego patrzenia robi się cieplej i milej:) pozdrowienia i uściski przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Asiu, taki klimacik jest zdecydowanie wskazany w ten jesienno-zimowy czas. Dziękuję za sympatyczną, jak zawsze wizytę i pozdrawiam cieplutko:-)

      Usuń
  7. Och! To ja otrzymałam tę basniową karteczkę! Specjalnie dla mnie,tak jakbyś wiedziała Inko, że kocham róże i kocham swój ogród. Może ta konewka i ten elfik są zaczarowane i pomogą mi w pracach ogrodniczych:) Myślę, że tak gdyż wystarczy uśmiech i marzenie i wszystko się stanie!!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, tworząc tę pracę myślami byłam w Twoim pięknym ogrodzie, czułam zapach kwiatów i śpiew ptaków. Taki optymistyczny klimacik wymarzyłam sobie dla Ciebie - chciałam by karteczka sprawiła Ci dużo radości i wywołała uśmiech na twarzy. To taki malutki drobiazg - a ja jestem zaszczycona że mogłam go dla Ciebie przygotować. Emocje działają w obie strony :-) Aniu, serdecznie dziękuję za przemiłe słowa skierowane do mnie, pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego!!! :-)

      Usuń
  8. Delikatnie bajkowo i pięknie wygląda ta karteczka .Cudna ogrodowa sceneria podkreślona doborem dodatków i detali bardzo mnie urzekła .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, ukłony w Twoją stronę za takie trochę dłuższe odwiedzinki:-))) Bardzo się cieszę że rozgościłaś się na dłużej i dobrze tu poczułaś. Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa pozostawione pod moimi pracami. Ściskam i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. Magiczna i bajkowa kartka! A praca w ogrodzie, to oprócz wielu wspaniałości, wielka harówka. Jeśli już znajdziesz elfa pomocnika to przyślij go do mnie;-) Będę dozgonnie wdzięczna;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, bardzo mi miło. Oczywiście jeśli taki Elf zabłąka się gdzieś tu u mnie z pewnością podpowiem mu, dokąd ma iść w poszukiwaniu ogrodu pielęgnowanego sercem. Uściski i pozdrowienia dla Ciebie :-)))

      Usuń
  10. Przepiękna, radosna kartka, rodem z zaczarowanego ogrodu.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Małgosiu, bardzo się cieszę że zdobyła Twoje uznanie :-)))

      Usuń
  11. Mały ( ale piękny ) kawałek ogrodu..... Ślicznie!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Przyda Się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mini ogródek 15 x 15 ale uroczo się go komponowało :-)))
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)))

      Usuń
  12. Ale klimat, rozmarzyłam się...:) Prześliczna jest! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna:) dziękuję za udział w zabawie na blogu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń