piątek, 29 września 2017

Aromat zamknięty w słoikach


Witam serdecznie


w piątkowy wieczór przychodzę do Was z przepiśnikiem, który miałam przyjemność wykonać na specjalne życzenie Osoby kochającej robić przetwory, konfitury, dżemy, kompoty - wszystko, co można wyczarować z soczystych owoców i zamknąć w słoiku.
Ja natomiast polubiłam ozdabiać przepiśniki - więc połączyłyśmy wspólne pasje i  obie jesteśmy szczęśliwe :-)))
Kolory nie zostały wybrane przypadkowo, ponieważ tak się składa że to ulubione barwy adresatki zamówionego notesu i jednocześnie jeden z zestawów kolorystycznych zaproponowanych przez Danusię do wrześniowego wyzwania Cyklicznych Kolorków Artystek Kolorystek.

Ten grubaśny notes pomieści całą masę pysznych, owocowych przepisów - mam nadzieję że moja praca będzie fajnym prezentem - chciałam żeby zagościł na niej wiosenno - letni klimat, pachnący truskawkami i nasycony malinowymi barwami  :-)))














Pora zgłosić pracę na wyzwania:

- Cykliczne Kolorki Artystek Kolorystek

https://danutka38.blogspot.com/2017/09/cykliczne-kolorki-wrzesien-2017.html

Moja rybka to 3 - różowo - zielona


- Filigranki - Wakacyjne wspomnienia - aromat owoców zamkniętych w słoikach o również forma wakacyjnych wspomnień, zwłaszcza jeśli przetwory powstały podczas wakacyjnych urlopów :-)


http://filigranki-pl.blogspot.com/2017/09/wyzwanie-26.html


- Wyzwania nie-kartkowe - Dowolna praca scrapowa


http://niekartkowo.blogspot.com/2017/09/wyzwanie-917-dowolna-praca-anything-goes.html


Kochani, robicie przetwory, lubicie zamykać aromat dojrzałych owoców lata w słoikach?
Ja uwielbiam konfiturę malinową i jagodową, przepadam również za poziomkami - jednak na robienie przetworów niestety nie znajduję zbyt dużo czasu, więc jeśli powstają to w niewielkich ilościach :-)

Na dzisiaj to już wszystko, życzę Wam pięknego , ciepłego  jesiennego weekendu i zapraszam w wolnej chwili do siebie.

Zostawiam moc pozdrowień i uśmiechów :-))))))

Inka


35 komentarzy:

  1. Kiedyś wszystkie różowo-zielone rzeczy pasowały idealnie do pokoju mojej Córci; teraz patrzę na nie ze szczególną nostalgią, bo moja maleńka dorasta i ten zestaw kolorystyczny przestał jej się podobać i planujemy już duże zmiany w wystroju jej królestwa :( Twój przepiśnink bardzo, ale to bardzo mi się podoba Halinko! Pozdrowienia i uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale jest patrzeć jak Dziecko dorasta i zmienia swój gust - teraz to Córcia sama już dobrze wie, co Jej się podoba i w otoczeniu jakich barw najlepiej się czuje - to naturalne Asieńko. Niech to będzie Jej królestwo - więc zmiany chyba są nieuniknione :-) Asiu, bardzo dziękuje za sympatyczny komentarz, cieszę się że mój przepiśnik przypadł Ci do gustu :-) Pozdrowienia i pięknej pogody na najbliższy tydzień :-)))

      Usuń
  2. Malinowo-pistacjowy przepiśnik wyszedł Ci kochana extra.Ciekawe jakie znajdą sie w nim przepisy?Mam nadzieję ,że nie będa to same słodkości :) ,ale i coś zdrowego też się znajdzie.
    Dziękuję kochana za udział w zabawie i ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiśnik powstał dzięki Twojemu pomysłowi na fajne zestawienia kolorystyczne - Dziękuję Danusiu za podpowiedź inspiracyjną i pełne uznania, ciepłe słowa. Niestety nie mam wpływu na to jakie przepisy znajdą się w środku, ale o ile znam Osobę, do której powędruje ta praca - będzie tam z pewnością i coś zdrowego i coś pysznego i coś z finezją i fantazją też. Twoja wizyta jest dla mnie zaszczytem - dziękuję pięknie :-)))

      Usuń
  3. Przepiękny przepiśnik Halinko wykonałaś :)
    Zachwycam się nim :)

    Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Ilonko za sympatyczną wizytę i jak zawsze pełne uznania słowa - bardzo mi miło :-))) Pięknego weekendu również dla Ciebie:-)))

      Usuń
  4. Stęskniłam się za widokiem Twoich prac Ineczko.Przepiśnik wyszedł Ci piękny!!!
    Bardzo,bardzo owocowy:)Wspaniałe kolorki,cudne dodatki,a jak do tego pojawią się w środku przepisy...coś fantastycznego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adeczko, a ja stęskniłam się za Twoimi ciepłymi i pełnymi optymizmu komentarzami, fajnie że zajrzałaś i zostawiłaś tutaj tyle pięknych i budujących słów. Jestem Ci za nie bardzo wdzięczna. Ściskam i pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
  5. Super pozytywny notes.
    Przetwory własnej roboty uwielbiam, w związku z czym w moim domu produkcja wre.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, przetwory własnej roboty są najwspanialsze - zazdroszczę że znajdujesz czas no ich robienie - u mnie trochę z tym kiepsko :-))) Pozdrwiam cieplutko!

      Usuń
  6. Świetny , akurat na jesienne przetwory :) Łyżeczka wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Aga, że mój projekt w soczystych kolorkach zasłużył na pochwały - to bardzo miłe - Dziękuję ślicznie :-)))

      Usuń
  7. To arcydzieło:) Sliczny, delikatny i bardzo dziewczęcy. Chciałabym taki przepisnik, może moje przepisy znalazłyby w końcu porządne miejsce:) Od wieeeeelu lat gromadzę przepisy na kartkach:)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wielkie dzięki za uznanie - super że tak Ci przypadł do gustu - przepiśnik to rzeczywiście fajna i przydatna rzecz - jeśli taki potrzebujesz - zapraszam bardzo serdecznie - jestem do Twojej dyspozycji :-))) Pozdrawiam cieplutko !

      Usuń
  8. Milo jest często dodawać kolejne przepisy w tak przygotowany zeszyt .Pachnie świeżością i urzeka kolorami .Łyżeczka to wspaniały i bardzo odpowiedni pomysł .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Grażynko, jeśli ktoś gromadzi swoje sprawdzone przepisy - to faktycznie najlepszy sposób - zawsze jest pod ręką i można go ze sobą wszędzie zabrać - nawet na urlop, czy do przyjaciółki na wspólne kulinarne spotkania :-))) Łyżeczka i mnie bardzo urzekła - jest idealna do tego projektu :-)))

      Usuń
  9. Kapitalna praca, ciekawa jestem gdzie dorwałaś taką łyżeczkę! Jest genialnym dodatkiem, ciekawe czy są też takie małe noże i widelczyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie - łyżeczka została podarowana mi w paczuszce przydasiowej jako nagroda za wygrane wyzwanie - prawda że jest odjazdowa? :-))) Myślę że cały komplet malutkich sztućców też jest gdzieś do zdobycia:-)

      Usuń
  10. Świetny pomysł-taki przepiśnik w kolorach ulubionych owoców i jeszcze z łyżeczką ( można skosztować tych kolorów zamkniętych w słoiczkach)
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i bardzo się cieszę że aromat widać również w kolorach - Artystki Kolorystki tak mają :-))) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Optymistyczny, kolorowy, radosny... samo patrzenie na Twoją pracę sprawia przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko - malinowo- truskawkowe zauroczenie i wspomnienie pachnących owoców nastraja bardzo optymistycznie nową właścicielkę notesu - fajnie że zrobiłam jej frajdę - jestem z tego bardzo zadowolona :-)))

      Usuń
  12. Ciekawe podejście do tematu wakacyjnych wspomnień :) Super kolorystyka, przyciąga wzrok :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje podejście do tematu może nie jest oczywiste i przewidywalne - ale to najbardziej lubię w twórczości - robię to, co podpowiada serce :-))) Dziękuję za miłe odwiedzinki :-)

      Usuń
  13. ależ apetyczny przepiśnik! cukierkowe kolory od razu przypominają mi o deserze malinowym z bezami i bitą śmietaną :) dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ależ pięknie ujęłaś swoje skojarzenie - właśnie tak to widziałam - Twoja wyobraźnia poprowadziła Cię we właściwym kierunku. Bardzo się cieszę że udało Ci się odczytać mój zamysł - nowa właścicielka notesu też utożsamia go z owocowym zauroczeniem :-))) Dziękuję za wspólną zabawę i świetny temat wyzwania :-)))

      Usuń
  14. W takim notesie z przyjemnością będzie się notowało przepisy :) Jest pełen energii i dobrego smaku :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kasiu, bardzo mi miło że apetyczny przepiśnik przypadł Ci do gustu - Jestem wdzięczna za sympatyczną wizytę i serdecznie Cię pozdrawiam :-)))

      Usuń
  15. świetny, bardzo radosny przepiśnik! dziękuję za udział w Filigrankowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za udział w wyzwaniu nie-kartkowym ;)))

    OdpowiedzUsuń