sobota, 29 maja 2021

Tworzę z ITD Collection - Nostalgiczny komplet ślubny

 

Cześć Kochani :-)

Dzisiaj pokażę Wam coś, co tygryski uwielbiaaaaaają czyli pamiątkowy komplet ślubny:-)


 Kocham ślubne klimaty, ich uroczysty charakter, romantyczny styl i niepowtarzalne emocje, jakie zawsze towarzyszą mi podczas tworzenia prac o tak wyjątkowym przeznaczeniu :-)


Dzisiejszą pracę wykonałam z cudownej kolekcji papierów NOSTALGIA od ITD Collection.


Taki zestaw papierów marzył mi się od dawna - spokojna kolorystyka, delikatne motywy architektoniczne i przepięknie skomponowane bukiety kwiatów.

Wspaniałym dopełnieniem zestawu jest oddzielna karta idealnie go uzupełniająca
z bardzo eterycznymi wizerunkami Młodej Pary ;-)


Nie trzeba tu zbyt wiele, by powstał projekt o eleganckim, dostojnym charakterze. Ja wkomponowałam kilka papierowych kwiatów, ozdobne ramki, złote obrączki, perły, wstążkę i gazę :-)








Przestrzenna, spersonalizowana  ramka z miejscem na fotografię ślubną z pewnością będzie
wyjątkową ozdobą i oryginalną pamiątką dla Nowożeńców.







 

Kolekcja NOSTALGIA jest absolutnie wyjątkowa,  stworzona do prac ślubnych :-) 


 
 
Zostawiam serdeczne pozdrowienia i życzę miłego weekendu

Inka

1 komentarz:

  1. Piękny zestaw kartkowy i zachwycająca ramka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń