środa, 5 maja 2021

Czekoladownik z sercem

 Witam Was, Kochani :-)


Dzisiaj prezentuję kolejny czekoladownik, wykonany na aukcję charytatywną na rzecz pomocy malutkiemu Antosiowi.
Tym razem praca utrzymana jest w kolorach ciepłego brązu i czerwieni :-)


Kilka słów o samej akcji:

"Razem dla Antosia - działamy na Dzień Mamy" to akcja, która zgromadziła Rękodzielniczki z różnych dziedzin , aby wesprzeć zbiórkę pieniędzy na leczenie Antosia i dać Wam możliwość obdarowania ukochanych Mam jedynym w swoim rodzaju, nietuzinkowym prezentem. 


Jeśli macie ochotę wziąć udział w licytacji, zostawiam link do strony na FB:
https://www.facebook.com/groups/antosioweanioly
Licytacja nr 105

Ja mam do zaoferowania czekoladownik (100% hand made) na bombonierkę MERCI ze słodką zawartością wewnątrz oraz karnetem na wpisanie życzeń dla Mamy.
Do kompletu powstała przepiękny kuferek, wykonany przez jedną z moich uzdolnionych Koleżanek i obie prace, stanowiące jeden zestaw, można nabyć drogą licytacji do dnia
08 maja 2021 do godziny 21.00. 

POLECAM  I  SERDECZNIE  ZAPRASZAM :-)
 













Kochani a już niebawem pokażę Wam słodki albumik, wykonany dla Chłopca z użyciem przepięknych papierów marki Ciao Bella .Będzie to projekt mojego autorstwa, stworzony ręcznie od podstaw.


Pracę posyłam na wyzwania:





Pozdrawiam cieplutko i zapraszam tu ponownie :-)

Inka


10 komentarzy:

  1. Przepiękne serce i Twój gest. Idę popatrzeć na tą licytacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i bardzo klimatyczny czekoladownik z sercem, bardzo mi się podoba. Dziękuję za udział w mojej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca w Twoim stylu :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtBrawurki i pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest przepiękna i szczytny cel ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka praca :) powodzenia w wyzwaniu:) miłego dnia Anita DT CraftyMoly

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne opakowanie w zdecydowanej kolorystyce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny i bardzo elegancki czekoladownik. Idealny prezent dla kochanej mamy!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny czekoladownik i wielkie serce💗
    Dziękuję za zabawę z ArtBrawurka

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny czekoladownik, pełen pasji i miłości! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń