czwartek, 27 maja 2021

Czekoladownik dla Mamy

 

Witam Was gorąco :-)


Na wczorajsze święto naszych Kochanych Mam wykonałam kilka dużych czekoladowników, które powędrowały w świat. Dwa z nich pokazywałam tutaj wcześniej dzisiaj chcę Wam zaprezentować kolejny :-)

 

Tym razem do słodkiej kolekcji dołączył taki oto radosny, ukwiecony kubraczek na bombonierkę MERCI. Chociaż, jak sami widzicie, jest też nuta klasyki i kobiecej elegancji w postaci bordowo czekoladowego papieru z pięknym, barokowym motywem i pięknie połyskujące złotem listeczki :-)





Duża kokarda, wykonana z dwóch rodzajów wstążek, jest tu jak wisienka na torcie.
Idealnie wykończyła projekt i nadała mu dostojnego charakteru.





Wewnątrz czekoladownika umieściłam duży karnet do wpisania serdecznych życzeń dla Mamy
a do kieszeni wsunęłam pudełko pełne słodkiej przyjemności - pyszne czekoladki MERCI :-) :-)




Oczywiście w podarunku dla Kochanej Mamy nie mogło zabraknąć wielkiego serca.
Wykonałam je w formie bardzo przestrzennej, na bazie tektury kraftowej i szarego papieru
a następnie okleiłam ozdobnym papierem scrapowym.



 

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia :-)

Inka

3 komentarze:

  1. Piękny czekoladownik. Świetny upominek dla mamy zrobiłaś. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany jaki cudowny. Dostać taki to sama przyjemność. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne pudełeczko . I bez zawartości będzie super pamiątką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń