poniedziałek, 3 maja 2021

Anielski komplet na pamiątkę Chrztu Św. - DT PAPER CARD

 Witajcie Kochani :-)

 

I mamy już maj - dla mnie jest on najpiękniejszym miesiącem w całym roku.
Przyroda daje nam mnóstwo bodźców do tego, byśmy się nią zachwycali i czerpali całymi garściami piękno otaczającego nas świata. Tegoroczny maj niczym się nie różni od poprzednich - tak samo jak kiedyś pachnie bez w ogrodzie, czeremcha bieli się od nadmiaru kwiecia, niezapominajki wesoło spoglądają na nas swoimi niebieskimi kwiatuszkami. Wokół już cudowna zieleń, która pod wpływem deszczu zmieniła barwę na soczystą i bardziej wyrazistą.

Miejmy nadzieję że nasze życie również potoczy się spokojnie a okres majowych uroczystości, czy to rodzinnych, czy kościelnych lub sakramentalnych odbędzie się się według ustalonych planów, których nic nie zdoła zakłócić :-)

A teraz chciałabym abyśmy na moment pozostali w uroczystym klimacie, ponieważ na dzisiejsze spotkanie z Wami przygotowałam chłopięcy komplet z okazji przyjęcia Sakramentu Chrztu Świętego.
Jest to kartka pamiątkowa na życzenia wraz z pudełkiem oraz ręcznie malowany obraz na drewnie.

Na wszystkich trzech elementach projektu znajdziecie cudowne tekturki od PAPER CARD - delikatne  gałązki lawendy, drobne niezapominajki i śliczne, kwiatowe rameczki z wiosennej kolekcji,  natomiast kartkę i pudełko dodatkowo zdobią dziecięce papiery od ScrapAndMe.

Kochani, ja jestem zwolenniczką oryginalnego wykorzystywania różnego rodzaju materiałów w swoich pracach a moja dzisiejsza propozycja to dobry przykład na niekonwencjonalne użycie tekturek. Chciałam pokazać Wam że można je z powodzeniem wykorzystywać nie tylko w scrapbookingu i mixed mediach ale także w innych technikach twórczych - jak mój dzisiejszy obraz, malowany techniką akrylową.
Tekturki zostały naklejone na gotową pracę a następnie zabezpieczone bezbarwnym lakierem i stały się bardzo wdzięczną otoczką dla anielskiej postaci :-)

 Mam nadzieję że moja dzisiejsza propozycja zachęci Was do poszukiwania własnych pomysłów, zastosowania oryginalnych rozwiązań i pozwoli rozwinąć swoją wyobraźnię twórczą :-)















W bogatej ofercie sklepu PAPER CARD znajdziecie mnóstwo materiałów do wykonania niepowtarzalnych pamiątek na uroczystości komunijne, ślubne, chrzcielne,
jubileuszowe i wszelkie  inne okazje.

Ostatnio pojawiły się fantastyczne  nowości w dziale tekturek a także piękne papiery a wśród nich arkusze z elementami kwiatowymi i listeczkami do wycinania, odlewy z masy i żywicy oraz -
UWAGA, UWAGA -  absolutny hit ostatnich miesięcy - wstążki gnieciuszki,
we wszystkich kolorach tęczy :-) :-)
Koniecznie to zobaczcie, serdecznie polecam!

 

Kończąc dzsisejszy wpis życzę Wam udanej majówki i serdecznie pozdrawiam :-)

Inka


4 komentarze:

  1. Wspaniały zestaw pamiątkowy przygotowałaś. Na te gniecione wstążki też mam chrapkę :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny zestaw ! A maj to faktycznie najpiękniejszy miesiąc, kwiatuszki, zapachy, zieleń ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw.Anioł cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anioł jest po prostu niesamowity! Cały komplet sprawi wiele radości:)

    OdpowiedzUsuń