piątek, 12 stycznia 2018

Tag urodzinowy


Witajcie Kochani,

u mnie już trochę kwiatowo i trochę wiosennie - już czekam, już wyglądam wiosny, już nasłuchuję pierwszych, choć jeszcze nieśmiałych ptasich zalotów, już szukam tych cieplejszych promyków słonka, już widzę że dzionek nam się trochę wydłużył.
I choć to na pewno jeszcze nie czas i wiem że przyroda sobie sama wszystko wyreguluje to cieszę się na nadejście wiosennych, cieplejszych dni.
Taki energetyczny i optymistyczny klimacik stworzyłam na tagu urodzinowym - oczywiście z motylkiem w roli głównej.















Kochani, może jestem niepoprawną optymistką ale myślę że wiosna zawita do nas w tym roku trochę wcześniej za sprawą cieplejszej zimy, jaką teraz mamy.

Moją pracę zgłaszam na wyzwania:

- Bloom Craft - Urodziny

http://bloomcraft.pl/2018/01/01/wyzwanie-16-urodziny/

- Crafty Molly - Tag

http://craftymoly.blogspot.com/2018/01/wyzwanie-styczniowe-tag.html


Pozdrawiam Was cieplutko, życzę dobrego humoru i dużo energii :-)))

Inka


22 komentarze:

  1. Śliczny, radosny i mega wiosenny tag, Halinko!
    Mi też marzy się już wiosna...
    Miłego weekendu życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Iwonko, ja nie lubię zimy, już czekam na nadejście wiosny z wielką niecierpliwością :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. śliczny jest taki radosny i kolorowy .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, klimacik wiosenny mi się zamarzył. Pozdrawiam :-)))

      Usuń
  3. Wspaniałe kolorki, taki energetyczny ten tag :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś, żywe i ciepłe kolorki trochę orzeźwią te szare i ponure dni, na wiosnę jeszcze trzeba trochę poczekać :-)))

      Usuń
  4. Pięknie przystrojony i kolorowy tag .Bardzo podoba mi się tło i darte paseczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, takie darte i szarpane papierki są moim ulubionym dodatkiem do prac, nadają styl i ciekawie ożywiają całą kompozycję oraz są świetnym, przestrzennym podkładem pod kwiaty :-))) Dziękuję za miłe słówko :-)))

      Usuń
  5. Przepiękna optymistyczna praca, w sam raz na urodziny:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko - tag bardzo się spodobał osobie obdarowanej a ja jestem mega zadowolona że mogłam podarować komuś odrobinę radości :-))) Serdecznie pozdrawiam :-)))

      Usuń
  6. U Ciebie już pięknie wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko ja już tak się stęskniłam za słonkiem, zielenią, kwiatami i świeżym powietrzem (w Krakowie prawie codziennie smog), ta praca była dla mnie takim wiosennym oddechem :-)))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, jest mi bardzo miło :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  8. Śliczny, kolorowy taki słoneczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również wyglądam za wiosną i nieśmiało marzę, aby przyszła w tym roku szybko... Twój tag daję taką nadzieję... Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i chciałabym żeby marzenia o szybkim nadejściu wiosny spełniły się niebawem :-))) Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  10. Niesamowicie radosny tag!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly

    Pozdrawiam
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ewa, jest mi ogromnie miło :-)))

      Usuń
  11. Super:)Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Crafty Moly"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję za świetny temat wyzwania i sympatyczne odwiedzinki :-)))

      Usuń